همه زندگی انسان، یک قصه است

استاندار قزوین در آیین اختتامیه مرحله استانی بیست و یکمین مسابقه بین المللی قصه‌گویی در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین درباره قصه زندگی انسان، با مهمانان این مراسم سخن گفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، در تاریخ 18 مهر 1397، هم‌زمان با هفته ملی کودک، آیین اختتامیه مرحله استانی بیست و یکمین مسابقه بین المللی قصه‌گویی با حضور «عبدالمحمد زاهدی» استاندار قزوین و دیگر مسوولان در سالن اجتماعات کتابخانه عمومی امام خمینی(ره)به پایان رسید.

استاندار قزوین، با گرامی‌داشت هفته ملی کودک و سپاس از تلاش مدیرکل کانون و دست اندرکاران مرحله استانی بیست و یکمین مسابقه بین المللی قصه‌گویی در قزوین، از مدیران و مهمانانی که به احترام بچه‌ها در این برنامه شرکت کردند، قدردانی کرد.

وی درادامه ضمن بیان این که همه زندگی انسان یک قصه است که گذشته، امروز و آینده را در برمی گیرد،قصه‌ را همراه همیشگی جامعه بشری دانست.

وی افزود در قصه گویی، به شیوه هنرمندانه‌ای خوب گوش دادن، تمرکز روی موضوعات خاص و خلاقیت  به کودکان، آموزش داده می‌شود که همین ویژگی‌ها به اهمیت و اثرگذاری قصه می‌افزاید.

در این مراسم، درادامه اجرای چند برنامه متنوع، با معرفی قصه‌گویان برگزیده، مرحله استانی بیست و یکمین مسابقه بین المللی قصه‌گویی در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قزوین به پایان رسید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 11 =