کانون پرورش فکری ابزار رشد و شکوفایی کودکان و نوجوانان را فراهم می‌کند

فرماندار بیرجند با بیان این‌که اقدامات کانون باعث خلاقیت در کودکان می شود، گفت: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به خوبی ابزار رشد و شکوفایی کودکان را فراهم می‌کند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان خراسان جنوبی، علی ناصری در دیدار صمیمی با کودکان موسسه «مهر آفتاب» با گرامی‌داشت هفته ملی کودک گفت: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان یک مرکز مهم برای آموزش‌های فرهنگی، هنری و ادبی و بالابردن سرانه مطالعه کودکان است.

وی با بیان این‌که اقدامات کانون باعث خلاقیت در کودکان می‌شود، گفت: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ابزار رشد و شکوفایی کودکان را فراهم می‌کند.

فرماندار بیرجند تصریح کرد: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به ارتقای فرهنگ و هنر کشور کمک زیادی کرده است،  چرا که بسیاری  از هنرمندان از کانون کار خود را شروع کرده‌اند و بسیاری از کارهای ماندگار فرهنگی و هنری کشور انیز از همین کانون پرورش آغاز شده است.

ناصری با تاکید بر این‌که بچه‌ها باید در کنار سرگرمی، بازی و تلویزیون وقتی را برای کتاب‌خوانی بگذارند، گفت: کانون فضا را برای مطالعه، فکر و اندیشه کودکان فراهم کرده است.

وی با بیان این‌که من نیز کتاب‌خوانی خود را از کانون پرورش فکری شروع کردم، افزود: کتاب‌خانه‌های کانون به دلیل داشتن منابع مطالعاتی متنوع انگیزه خواندن کتاب را در وجود کودکان و نوجوانان تقویت می‌کند.

فرماندار بیرجند یادآور شد، مسابقه کتاب‌خوانی را با هدف افزایش سرانه مطالعه مفید و ترویج فرهنگ مطالعه در مدارس بیرجند برگزار خواهیم کرد و به دانش‌آموزانی که بیشترین مطالعه را داشته باشند جوایزی اهدا خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =