حضور مدیر کل کانون در جمع دانش‌آموزان عشایر

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان خراسان شمالی همزمان با هفته ملی کودک در جمع دانش‌آموزان عشایر اسفراین حضور یافت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان شمالی، منیر صادقی مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان  ونوجوانان  خراسان شمالی در پنجمین روز از هفته ملی کودک با حضور در جمع دانش آموزان  عشایر اسفراین و اهدای کتاب و اسباب بازی  این هفته را به آن ها تبریک گفت.

وی   در حاشیه برگزاری این برنامه، عدالت فرهنگی را یکی از رویکردهای مهم کانون عنوان کرد و افزود: برای رسیدن به این هدف توسعه کتابخانه‌های سیار شهری و روستایی مهممترین راهکار پیش روی ما است و می تواند زمینه بهره‌مندی تعداد بیشتری از کودکان و نوجوانان را از خدمات فرهنگی و هنری فراهم کند.

«منیر صادقی » با تأکید بر نقش مربی  در ایجاد علاقه به فعالیت‌های فرهنگی و هنری تصریح کرد: همه ما برای اینکه بتوانیم درک درستی از نیازها و خواسته‌های کودکان داشته باشیم لازم است تا نه تنها کودک درونمان را فعال نگهداریم بلکه باید آن را پرورش دهیم.

وی که برای تبریک روز کودک و اهدای بسته های فرهنگی در جمع دانش آموزان عشایر اسفراین حاضر شده بود با اعلام اینکه بازی و و نشاط لازمه روح کودکی است مربیان کانون را به  فراهم کردن زمینه شور و نشاط برایی کودکان فراخواند.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان شمالی با اشاره به شعار امسال که بر ساختن فردا تاکید می کند، گفت: لازمه ساختن فردا، تربیت نسلی است که کودکی سالم مناسب و متعادلی داشته باشد و سعی مجموعه  کانون تربیت این چنین نسلی است.

گفتنی است در این برنامه که به همت کتابخانه سیار روستایی و با همکاری مرکز اسفراین، کارشناس امور عشایر برگزار شد علاوه بر مدیر کل کانون، معاون فرماندار اسفراین  و رئیس اداره آموزش و پرورش اسفراین هم حضور داشتند و با اهدای بسته های فرهنگی و لوازم تحریر  روز کودک را تبریک گفتند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =