قدم به دنیای خیال و بازی‌ با «نارتون» و «نارلیگا»

مدیر ارتباطات سازمانی وب‌سایت انارستان از راه‌اندازی وب‌سایت‌هایی با عنوان «نارتون» و «نارلیگا» برای علاقه‌مندان به انیمیشن و بازی‌های کامپیوتری خبر داد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، علیرضا گودرزی، ضمن توضیح فعالیت‌های مختلف نارستان، درباره نحوه کارکرد وب‌سایت انیمیشن گفت: یک سرویس انیمیشن در قالب اپلیکیشن و سایت به نام نارتون به نشانی nartoon.ir راه‌اندازی کردیم که در آن تعداد زیادی انیمیشن به روز دنیا با دوبله اختصاصی عرضه می‌شود.

وی ادامه داد: علاقه‌مندان می‌توانند از طریق پرداخت روزانه ٤٠٠ تومان به صورت نامحدود انیمیشن‌های مورد علاقه خودشان را با دوبله اختصاصی و ترافیک پایین تهیه کنند.

گودرزی سخنان خود را با توضیح درباره‌ی سرویس بازی‌های کامپیوتری ادامه داد: نام این مرکز بازی «نارلیگا»، به نشانی narliga.ir است. این وب‌سایت قابلیت رتبه‌بندی بازی کننده‌ها را دارد و بازی‌سازان می‌توانند بازی‌های ابداعی خود را در این بستر قرار داده و از آن درآمدزایی کنند.

او همچنین به معرفی سیم کارت انارستان ویژه‌ی کودکان ونوجوانان پرداخت: با توجه به نیازهای کودک و نوجوان امروز و دغدغه‌های والدین و مربیان درباره‌ی دسترسی این مخاطبان به دنیای مجازی اقدام به طراحی سیم کارت کودک و نوجوان کرده‌ایم. این ابزار، توان‌مندی مدیریت هزینه‌ها را به والدین می‌دهد. ضمن این‌که دسترسی کودکان به تلگرام و اینستاگرام محدود است و به دلیل نصب فیلتر والدین می‌توانند بر استفاده‌ی فرزندان از اینترنت نظارت داشته باشند.

گفتنی است ویژه‌برنامه‌های هفته‌ی ملی کودک تا ۲۰ مهر ۱۳۹۷ در تهران به میزبانی مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان‌ونوجوانان در خیابان حجاب و همچنین مراکز فرهنگی هنری کانون سراسر کشور ادامه دارد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =