کودکان استان شنونده قصه های جشنواره قصه گویی شدند

در سومین روز از رقابتهای مرحله ی استانی قصه گویی 35 قصه در سینما کودک شهرکردروایت شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان چهارمحال و بختیاری: بیش از 500 کودک شنونده ی 35 قصه توسط 35 قصه گو با مضامین مختلف طی سه روز در سالن سینمای اداره کل کانون بودند.

فرزاد رحیمی مدیر کل کانون استان با تاکید بر تاثیر غیر مستقیم قصه ها بر کودکان و نوجوانان و بار تربیتی این قصه ها بر این قشر از روایت 244 قصه توسط کودکان، نوجوانان، اعضای فراگیر، قصه گویان آزاد، پدربزرگها، مادر بزرگها و مربیان کانون در 17 الی 19 مهر ماه 1397 خبر داد.

وی با اشاره به اینکه اختتامیه این جشنواره در 21 مهرماه با حضورمسوولان استانی، قصه گویان و مخاطبین علاقه مند برگزار می شود گفت: در این آیین 11 نفر به عنوان برگزیده و 6 نفر به عنوان شایسته ی تقدیر در این مرحله انتخاب خواهند شد که به مرحله ی داوری منطقه ای و سپس کشوری و بین المللی راه خواهند یافت.

 قرار است قصه گویی های برگزیده به صورت فایل تصویری برای داوران مرحله ی بعد در تهران ارسال شود و داوران با بازبینی آثار کل کشور برگزیده های نهایی را انتخاب کرده و به مرحله ی پایانی بیست و یکمین جشنواره ی بین المللی قصه گویی دعوت کنند.

داوری این مسابقات را در بخش اعضا زهرا بابادی، شعله ایل بیگی پور و سپیده ابراهیمی و در بخش مربیان و پدر بزرگها و مادربزرگها، فریبا ریاحی، مژگان کاووسی و سوزان ریئسی بر عهده دارند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 5 =