اهم برنامه های اجرا شده در هفته ملی کودک توسط دستگاه های اجرایی استان کرمان

همزمان با هفته ملی کودک به همت دستگاه های اجرایی استان و با همکاری کانون پرورش فکری کرمان برنامه های متنوعی برای کودک و نوجوانان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون، در هفته ملی کودک کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان 2هزار بسته تحریری و آموزشی به ارزش 100هزار تومان به کودکان و نوجوانان تحت پوشش کمیته امداد اهدا شد.

برپایه این گزارش، در سال های اخیر  اولین بانکداری کودک و نوجوان توسط بانک کشاورزی کلید خورد که در هفته ملی کودک؛ بانک  کشاورزی کرمان برای کودکان مناطق کم برخودار افتتاح حساب به همراه اهدا بسته آموزشی را انجام داده است.

براساس این گزارش؛ دادگستری استان کرمان نیز در هفته ملی کودک کارگاه آموزشی "جرم و جرم زدایی کودکان" را توسط کارشناسان در مدارس سطح استان برگزار کرد.

این گزارش می افزاید: حدود 2هزار نفر از دانش آموزان شهر کرمان از آموزش های "محیط زیست و نگهداری محیط زیست " توسط کارشناسان اداره محیط زیست  و مراکز بهداشت  بهره مند شدند.

بر پایه این گزارش در این هفته کودکان و نوجوانان استان کرمان از مراکز تاریخی و موزه ها به صورت رایگان بازدید و با هنر های دستی استان نیز آشنا شدند.

شهردای کرمان نیز از ظرفیت شهربازی شهر کرمان برای اجرای برنامه های فرهنگی استفاده کرد و 600 نفر از کودکان از وسایل بازی شهربازی بهره مند شدند.

جمعیت هلال احمر استان کرمان نیز در این هفته در مراکز پیش دبستانی برنامه های متنوعی از جمله قصه گویی و مسابقه و غیره را برای کودکان برگزار کرد.

بهزیستی استان کرمان همچنین  در این هفته برای کودکان بدسرپرست و بی سرپرست و مهدهای کودک تحت نظارت خود برنامه های فرهنگی برگزار کرد.

صدا و سیمای مرکز کرمان نیز در این هفته  برای کودکان و نوجوانان استان  برنامه های جذاب و متنوع اجرا و پخش کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 11 =