«گروه مشاوران کودک کانون»  در جمع سیاست‌گذاران صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان

مدیرکل صدا و سیمای سیستان و بلوچستان: صدا و سیمای استان برای بهبود کیفیت برنامه‌های خود به نقدهای صمیمی و علمی کودکان احتیاج دارد

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون سیستان و بلوچستان، اعضای کانون با مدیرکل صدا و سیمای استان دیدار کردند.

در ابتدای این دیدار مدیرکل کانون پرورش فکری سیستان و بلوچستان، در سخنانی کوتاه، ضمن معرفی کانون و فعالیت‌ها و موفقیت‌های آن گفت: کانون دنیای جدیدی را به مخاطبان معرفی می‌کند.

معصومه هادی سپس با یادآوری شعار هفته‌ی ملی کودک(آینده را باید ساخت) هدف از این دیدار را بیان خواسته‌های کودکان از مدیرکل صدا و سیما عنوان کرد و افزود: سیاست‌های کانون در مسیری هوشمندانه و در جهت پرورش نسلی آگاه، پویا و متعهد  قرار گرفته که در این راه حمایت مسئولان و همکاری دستگاه‌ها، به ویژه رسانه‌ها کاملا ضروری است.

پس از سخنان دبیر هفته‌ی ملی کودک و در ادامه‌ی دیدارهای اعضای کانون با مسئولان، در هفته‌ی ملی کودک، این‌بار مدیرکل صدا و سیما خواسته‌های کودکان در خصوص کیفیت برنامه‌ها و علاقه‌مندی‌های آنان را شنید و از پیشنهاد کمک مهمانان خود برای بهبود برنامه‌های تلویزیون و رادیو استقبال کرد.

در ادامه محمود دولت‌کردستانی ضمن خیرمقدم به مهمانان خود گفت: شما در آینده مدیران و برنامه سازان استان هستید و به همین خاطر من دوست دارم برای استفاده از نظرهای سازنده‌ی شما گروهی با عنوان «مشاوران کانون» تشکیل دهیم تا بتوانیم برنامه‌های بهتری برای کودکان و نوجوانان بسازیم.

وی در ادامه اظهار امیدواری کرد مشاوران کانون در صدا و سیما به طور علمی برنامه‌ها را نقد کنند تا از این طریق به صدا و سیما کمک کنند.

کردستانی هم‌چنین به بچه‌ها قول داد برای استفاده از توانایی‌های اعضای کانون، در بخش گزارش و اجرا، کارشناسان صدا و سیما افرادی را برای این‌کار انتخاب کنند.

مدیرکل صدا و سیما سپس از راه‌اندازی هنرستان صدا و سیما در استان، در سال آینده، خبر داد و افزود: استفاده از افراد توان‌مند بومی و توانایی‌های کانون در بخش‌های گوناگون آن از برنامه‌های جدی ما برای موفقیت در این بخش خواهد بود.

قابل ذکر است گفتنی است در پایان اعضای کانون تابلویی را که نماد همکاری این دو سازمان بود، به مدیرکل صدا و سیما اهدا کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =