حضور فرزندان شهدای مدافع حرم در هفته ملی کودک

فرزندان خانواده‌ی شهدای مدافع حرم در ششمین روز از برگزاری ویژه‌برنامه‌های هفته ملی کودک، مهمان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شدند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، صبح ششمین روز از هفته ملی کودک غرفه‌های فرهنگی و هنری این رویداد شاهد حضور اعضای خانواده‌ی شهدای مدافع حرم بود.

بر این اساس، فرزندان این شهدا به همراه خانواده‌هایشان این فرصت را یافتند تا در برنامه‌های شاد، آموزشی و مهارتی این هفته سهیم باشند. همچون روزهای گذشته در نوبت صبح نمایش «زندگی در اعماق اقیانوس» (ماهی‌ها) به کارگردانی زهرا مریدی اجرا شد که این خردسالان و کودکان از آن بهره بردند. همچنین معرفی فعالیت‌های چندگانه‌ی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به این مخاطبان از دیگر برنامه‌های این روز بود.

گفتنی است کارگاه‌های سفال‌گری، نقاشی، نجوم، معماری، سینما و... برخی از غرفه‌هایی بودند که این کودکان مهمان آن‌ها شدند و توانستند مهارت‌های فرهنگی، هنری و علمی خود را در آن‌ها گسترش دهند.

ویژه‌برنامه‌های هفته ملی کودک روز 20 مهر 1397 در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به کار خود پایان می‌دهد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =