کد خبر: 282490
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۱
بازدید 1386
معاون فرهنگی کانون استان تهران معرفی شد

همزمان با هفته ملی کودک و در جلسه شورای فرهنگی اداری کانون استان تهران، بنا به حکم محمود سلیمانی مدیر کل استان، «سعیده عزیزیان» به عنوان سرپرست معاونت فرهنگی کانون تهران منصوب شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران، در جلسه شورای فرهنگی اداری روز چهارشنبه ۱۷ مهرماه ۱۳۹۷ که با حضور مدیرکل، معاون اداری مالی، کارشناسان و همکاران ستادی اداره کل استان در سالن کنفرانس سرو برگزار شد، حکم سرپرستی سعیده عزیزیان به‌عنوان معاون فرهنگی کانون تهران به وی ابلاغ شد.

محمود سلیمانی در این جلسه ضمن تقدیر از تلاش واحدهای مختلف کارشناسی و مربیان تلاشگر کانون استان در برپایی نمایشگاه هفته ملی کودک و برنامه‌های روز جهانی کودک گفت؛ زمانی اتفاقات خوب به وقوع می‌پیوندد که هم‌افزایی و همراهی در جمع همکاران وجود داشته باشد.

مدیرکل کانون استان تلاش و کوشش و همدلی کارکنان متعهد و خدوم کانون تهران را عامل موفقیت در امور مختلف عنوان کرد و یادآور شد؛ دست‌یابی به اهداف و منویات سازمان تنها در سایه تلاش، پشتکار، همدلی و همراهی تمامی همکاران میسر می‌شود که امیدواریم همکاران با خدمت‌رسانی هدفمند در حوزه فعالیت‌های مربوطه بتوانند به اهداف ارزشمند سازمان دست پیدا کنند.

سعیده عزیزیان نیز در سخنانی، ضمن قدردانی از اعتماد و انتخاب خود برای این مسئولیت، همکاری و مساعدت واحدهای مختلف ستادی را در دوران مسئولیتش خواستار شد.

گفتنی است سعیده عزیزیان به مدت ۱۷ سال مربی و مربی مسئول برخی کتابخانه‌های کانون تهران بوده و همچنین به مدت دو سال عهده‌دار پست کارشناسی واحد ارزیابی عملکرد کانون استان بوده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 3 =