اقدام‌های جدید کانون اگر مقطعی نباشد بسیار مثبت است

بهروز غریب‌پور کارگردان با سابقه تئاتر و سینمای کودک معتقد است فعالیت‌هایی که طی یک سال اخیر در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان انجام می‌شود، به شرط مقطعی نبودن می‌تواند در رسیدن کانون به دوران اوج خود مؤثر باشد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، بهروز غریب‌پور هنرمند با سابقه تئاتر و سینمای کودک و نوجوان که فیلم «اردک لی» جدیدترین ساخته وی در هفته ملی کودک در سالن سینما تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اکران شد، درباره تأثیرگذاری چنین فعالیت‌هایی در کانون اظهار کرد: بی‌تردید این حرکت برای اکران فیلم‌های کودک و برگزاری هفته ملی کودک، حرکت درستی است به شرط آن‌که مقطعی نباشد و یک برنامه‌ریزی سالانه داشته باشد.

وی ادامه داد: این حرکت نشان دهنده تأملی است که از سوی مدیران کانون بر ماهیت، اصالت و رویکرد کانون در سالیان فعالیت‌اش انجام شده است. امیدوارم کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تحت تأثیر این برنامه به دوران اوج فعالیت خود بازگردد.

غریب‌پور در بخش دیگری از سخنان خود یادآور شد: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سال‌های گذشته در همه زمینه‌ها اعم از تصویرگری، سینمای کودک و نوجوان، تئاتر و تئاتر عروسکی و کتاب ضعیف شده است. در حال حاضر بخش‌های خصوصی با دقت بیشتری عمل می‌کنند و کانون رقبایی در همه زمینه‌ها دارد که قبلا نداشت.

کارگردان فیلم سینمایی «اردک لی» در پایان سخنان خود تأکید کرد: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان باید این بررسی را انجام دهد که می‌خواهد به عنوان یک مرجع و منبع تأثیرگذار اجتماعی باشد یا نه، اگر می‌خواهد که باشد باید حرکت‌های مثبتی چون هفته سینمای کودک و هفته ملی کودک در طول سال تداوم داشته باشند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =