کتابخانه کودک ونوجوان در روستای رمچاه قشم افتتاح شد

کتابخانه کودک و نوجوان با همکاری کانون پرورش فکری هرمزگان و موسسه فرهنگی نگاه نو رضوانی در روستای رمچاه قشم افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون هرمزگان، فرحناز شهنوازی مربی مسوول کانون قشم گفت: هم‌زمان با هفته ملی کودک و با همکاری اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان هرمزگان، کتابخانه کودک و نوجوان با همکاری کانون پرورش فکری هرمزگان و موسسه  فرهنگی نگاه نو رضوانی در روستای رمچاه قشم افتتاح شد.

وی افزود: با توجه به نیازهای فرهنگی کودکان روستایی و با هماهنگی قبلی با اداره کل کانون در خصوص تامین کتاب، برای کتابخانه‌ی این روستا با مدیر موسسه فرهنگی نگاه نو هماهنگی‌های لازم صورت گرفت.

مربی مسوول کانون قشم گفت: کودکان روستای رمچاه دانش‌آموزان با استعدادی دارد که به صورت مکاتبه‌ای با کانون پرورش فکری در ارتباط هستند، با توجه به نیاز این کودکان به کتاب، هماهنگی‌های لازم صورت گرفت ودر ششمین روز از هفته ملی کودک کتابخانه‌ی کودک ونوجوان به نام «چیسکو» در روستای رمچاه افتتاح شد.

سخنرانی امام جمعه روستای رمچاه رضوانی، قصه‌گویی توسط فرحناز شهنوازی مربی مسوول کانون قشم، اجرای سرود دسته جمعی کودکان، قصه‌گویی کودک خردسال روستایی، اجرای نمایش از کتاب من آیدا را نمی‌فروشم از انتشارات کانون با هنرمندی

ماریا مرادی عضو 9 ساله مرکز فرهنگی هنری کانون قشم از جمله برنامه‌های اجرا شده دراین روز بود.

کتابخانه کودک و نوجوان «چیسکو » مجهز به کتاب‌های انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است و همچنین در بین کتاب‌ها انتشارات مدرسه،بنفشه و پرتقال نیز موجود می‌باشد.

در این مراسم  شیخ عبدالمنعم رضوانی امام جمعه روستا رمچاه، فرحناز شهنوازی مربی مسوول کانون قشم ، محمد سعید رضوانی مدیرموسسه  فرهنگی نگاه نو رضوانی،مسول کتابخانه جنید رضوانی، خیرین روستا،  والدین و کودکان حضور داشتند.

روستای رمچاه در ضلع جنوب شرقی جزیره‌ی  قشم در ۴ کیلومتری ساحل جنوبی با فاصله‌ای ۱۷ کیلومتری منتهی الیه شرقی جزیره که شهرستان قشم می‌باشد و با فاصله‌ای ۴ کیلومتری از ساحل دریا و ۵ کیلومتری شهر تاریخی خربس می‌باشد و دارای دو جاده‌ی آسفالته‌ی ارتباطی است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =