اولین جشنواره‌ی بادبادک‌ها در شهرتفت برگزارشد

اولین جشنواره‌ی بادبادک‌ها به مناسبت گرامی‌داشت «هفته‌ی ملی کودک» به همت مرکزفرهنگی هنری شهرستان تفت برگزار شد

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان نوجوانان استان یزد، اولین جشنواره‌ی بادبادک‌ها به مناسبت گرامی‌داشت «هفته‌ی ملی کودک» به همت مرکزفرهنگی هنری شهرستان تفت و همکاری دستگاه های اجرایی شهرستان، در بوستان شهیدان بنایی برگزار شد.

 سمیه فلاح تفتی مربی مسوول مرکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان شهرستان تفت، گفت: هدف از برگزاری این جشنواره، ایجاد فضایی شاد برای کودکان و ارزش‌گذاری به آن‌ها، در کنار خانواده و نیز مسوولین بود که با استقبال خوبی روبرو شد.

 وی در ادامه افزود: در این راستا فرمانداری، شهرداری، هلال احمر، شبکه‌ی بهداشت، اداره‌ی فرهنگ و ارشاد اسلامی، نهاد کتاب‌خانه‌های عمومی، اداره‌ی آموزش و پرورش،   اداره‌ی ورزش و جوانان شهرستان تفت، همکاری لازم را داشتند.

 فلاح تفتی پیرامون شرکت کودکان در جشنواره‌ی بادبادک‌ها اظهار داشت: برای این که خلاقیت بچه‌ها بالا برود، ساخت بادبادک‌های دست ساز را یکی از شرایط این جشنواره قرار دادیم و نیز بادبادک‌هایی که بلند پرواز هستند و بهتر اوج می‌گیرند را برای انتخاب مدنظرقرار دادیم و در نهایت نیز، جوایزی با حضور مسوولین به برگزیدگان اهداء شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =