مرحله استانی بیست و یکمین جشنواره بین المللی قصه گویی در سنندج برگزار می شود

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کردستان از برگزاری مرحله استانی بیست و یکمین جشنواره بین المللی قصه گویی در سنندج خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان کردستان، مدیر کل کانون استان کردستان در سخنانی گفت:مرحله استانی بیست و یکمین جشنواره بین المللی قصه گویی با موضوع «قصه زندگی من» با رویکرد «خوب زندگی کردن تمرین می خواهد» در روزهای یکشنبه و دوشنبه 22 و 23 مهرماه  دو بخش عمومی و تخصصی  برگزار می شود.

سهیلا شیخی ادامه داد: بخش عمومی شامل قصه ۹۰ ثانیه(فیلم) است و بخش خصوصی به دو بخش قصه گویی کلاسیک و خلاق تقسیم می شود. 

شیخی تصریح کرد:  در مرحله شهرستانی ۱20 نفر قصه گو در رده های سنی پدربزرگ ها و مادر بزرگ ها، زنان و مردان و دخترها و پسرها حضور دارند  که 31 نفر از این تعداد به مرحله استانی راه یافتند.

 این مقام مسئول ادامه داد: از بین 31 نفر 5 نفر به مرحله ی منطقه ای راه پیدا می کنند که استان های کرمانشاه، لرستان، قم، مرکزی، ایلام  و همدان در این مرحله آبان سالجاری استان مرکزی باهم رقابت می کنند.

وی گفت: برگزیده های بخش پدر بزرگ و مادر بزرگ و بخش کودک و نوجوان آثار آنان به دبیرخانه مرکزی ارسال خواهد شد تا در صورت رقابت با قصه گویان کل کشور به جشنواره کشوری دعوت خواهند شد .

شیخی همچنین گفت:بخش مقاله نویسی و قصه گویی 90 ثانیه ای و بین الملل در دبیرخانه کشوری همزمان با شب یلدا داوری خواهند شد.

لازم به ذکر است، علاقه مندان به شنیدن قصه می توانند صبح از ساعت 30/8 لغایت 12 و بعد از ظهر از ساعت 30/14 تا 17 در مجتمع فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سنندج حضور یابند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =