سومین شب شعر عاشورایی و دفاع مقدس

در راستای برنامه‌های هفته ملی کودک و پاس‌داشت ارزش‌های مذهبی و ملی، اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، سومین شعر عاشورایی-دفاع مقدس را برگزار کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، در تاریخ 19 مهر 1397، به مناسبت هفته ملی کودک و استقبال از برگزاری کنگره ملی 3000 شهید استان قزوین، کانون استان سومین شب شعر عاشورایی –دفاع مقدس را در منزل شهید سرلشگر عباس بابایی برگزار کرد.

این برنامه با همکاری سازمان بسیج هنرمندان و سازمان فرهنگی-ورزشی شهرداری قزوین برگزار شد.

«سیده حمیده زرآبادی»نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی، «محمدعلی حضرتی‌ها» مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، «حجت الاسلام و المسلمین مهدی پورآرین» قائم مقام دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان، جمعی از اهالی شعر و ادب استان و اعضای علاقه‌مند فعالیت‌های ادبی از جمله مهمانان این مراسم بودند.

اجرای نمایش «ماه خونین»(کاری از بچه‌های روستای اولیا به کارگردانی هاشم خلیلی)، خوش‌آمدگویی مدیرکل کانون و در ادامه شعرخوانی اعضای مراکز فرهنگی و هنری کانون، شاعران و مسوولان استان، از برنامه‌های این مراسم بود.

«مژده اروجی» مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، همراه با خوش‌آمدگویی به مهمانان این مراسم، دفاع مقدس را ادامه راه عاشورا دانست و هر اقدام فرهنگی و هنری در پاسداشت حماسه‌های بزرگ و ماندگار عاشورا و دفاع مقدس را ادای دین به ارزش‌های جاودان انسانی دانست.

وی این برنامه را پیوند شعر عاشورا و دفاع مقدس خواند و از همه مهمانان برای حضور دراین مراسم قدردانی کرد.

در ادامه شماری از اعضای کارگاه ‌های ادبی مراکز فرهنگی و هنری کانون، شاعران برجسته استان و مسوولان (مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و

گردشگری)اشعاری را با موضوع دفاع مقدس و عاشورا برای مهمانان این برنامه خواندند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 10 =