فضای آموزشی کانون پرورش فکری در بندر امام گسترش می‌یابد

بخشدار بندر امام پیش از ظهر امروز در ویژه‌برنامه فرهنگی هنری کودک کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از گسترش فضای آموزشی این نهاد فرهنگی در بندر امام خبر داد.

به گزارش روابط عمومی کانون خوزستان، آرش قنبری در ویژه‌برنامه فرهنگی هنری کودک و نوجوان که با حضور مدیرکل کانون پرورش فکری خوزستان و تنی چند از مسئولین این شهر در کانون برگزار شد با اعلام این خبر گفت: مسئولین بندر امام توجه ویژه به متولیان امر تعلیم و تربیت کودکان به‌ویژه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان دارند.

وی افزود: کانون یکی از مراکز قدیمی در رشد و توسعه کودک است که اعتبار ویژه‌ای نزد مردم دارد.

قنبری با اشاره به این‌که کانون یکی از مکان‌های امن است که خانواده‌ها با فراق بال فرزندان خود را برای تعلیم و تربیت و پرورش استعدادها به آنجا می‌سپارند خاطرنشان کرد: بر همین اساس به دنبال توسعه و گسترش فعالیت‌های کانون در بندر امام هستیم و این مهم را با ساخت و توسعه فضاهای آموزشی در سال گذشته محقق کردیم.

بخشدار بندر امام در بخش دیگری از سخنان خود وعده داد با همکاری اداره کل بنادر و کشتیرانی در آینده نزدیک به فضای آموزشی کانون اضافه شود.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان نیز در این مراسم با تقدیر از حمایت‌های بخشدار بندر امام از فعالیت‌های کانون، پیشنهاد کرد با راه‌اندازی مراکز جدید کانون فعالیت‌های فرهنگی هنری ادبی علمی و مذهبی این نهاد فرهنگی برای کودکان و نوجوانان گسترش یابد.

ویژه‌برنامه فرهنگی هنری کودک و نوجوان با حضور مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان، بخشدار بندر امام و تنی چند از دیگر مسئولین شهری در مرکز فرهنگی هنری بند امام برگزار شد.

در این برنامه که با اجرای گارد پرچم آغاز شد کودکان و نوجوانان به اجرای دکلمه، شعرخوانی و شاهنامه‌خوانی پرداختند.

در بخش دیگر این برنامه با حضور مسئولین شرکت‌کننده از اعضای فعال کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بندر امام تجلیل شد.

گفتنی است: در این مراسم کانون با اهدا لوح سپاس از تلاش‌های بخشدار و معاون وی در حمایت و گسترش فعالیت‌های این نهاد فرهنگی تجلیل کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 9 =