مسابقه‌ی ترویجی مشاعره و شعرخوانی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان

مسابقه‌ی ترویجی مشاعره و شعرخوانی کانون پرورش فکری در دوازدهمین نمایشگاه کتاب گلستان با حضور کودکان، نوجوانان و علاقه‌مندان به حوزه ادبیات برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری گلستان، مسابقه‌ی ترویجی مشاعره و شعرخوانی کانون پرورش فکریبا مشارکت اداره‌کل ارشاد اسلامی و با هدف ترویج فرهنگ مشاعره و شعرخوانی و کشف استعدادهای ذوقی کودکان و نوجوانان و آشنایی آنان با حوزه‌ی ادبیات و مجموعه‌ای از اشعار فاخر ایرانی در دوازدهمین نمایشگاه کتاب گلستان برگزار شد.

در این رقابت آموزشی که سیده‌محدثه حسینی کارشناس آفرینش‌های ادبی و زینب سنچولی مربی‌مسئول مرکز کلاله داوری و کارشناسی این برنامه را بر عهده داشتند، تعداد ۵نفر از اعضای مرکز کلاله، توان‌مندی ادبی خود را به نمایش گذاشته و با ایجاد شور و اشتیاق در بین حاضران به معرفی ظرفیت‌های غنی کانون پرورش فکری پرداختند.

مشاعره و شعرخوانی اعضای نوجوان مرکز فرهنگی‌هنری کلاله، رونمایی از مجموعه اشعار شاعران کودک و نوجوان گلستانی و تجلیل از برگزیدگان مسابقه‌ی مشاعره از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

گفتنی است کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در این نمایشگاه با برپایی غرفه‌ی عرضه محصولات فرهنگی تا پایان روز دوشنبه ۲۳ مهرماه به مخاطبان خدمات ارائه می‌دهد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =