کد خبر: 282623
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۰
نمایش«جلسه در جاکفشی»

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی، در هفته ملی کودک ویژه‌برنامه‌های متنوعی در مرکز فرهنگی هنری شماره ۳ کانون مشهد برگزار شد.

وجیهه نبوی‌نیا مربی مسوول مرکز با اعلام این خبر گفت: هفته ملی کودک فرصت مغتنمی است که مربیان کانون در مراکز با اجرای فعالیت‌های ویژه، زمینۀ نشاط، خلاقیّت و پرورش فکر و اندیشه را برای کودکان فراهم کنند.

مربی مسوول مرکز در ادامه به شعار امسال هفته ملی کودک اشاره کرد و گفت: تلاش کردیم فعالیت‌های فرهنگی، هنری و ادبی مرکز در این ایام براساس شعار «آینده را باید ساخت» و با توجه به ایام سوگواری ماه محرم برنامه‌ریزی شود تا فضایی آکنده از معنویت و خلاقیت در مرکز حاکم شود.

وی با اشاره به همکاری و تعامل مدارس اطراف با مرکز فرهنگی هنری شماره سه مشهد در هفته ملّی کودک گفت: بیش از ۳۵۰ دانش‌آموز و تعدادی از کودکان و نوجوانان با نیازهای ویژه از نمایشگاه آثار هنری و ادبی اعضا که در این ایام برپا بود بازدید کردند و به تماشای دو نمایش عروسکی «جلسه در جاکفشی» و «پری افسانه‌ها» نشستند.

در این ایام بیش از ۱۲۰ کودک و نوجوان از نمایش عروسکی کانون دیدن و تعدادی نیز از موزه مرکزی و فرش حرم مطهر بازدید کردند و در جشن قصه‌گویی، نشست ادبی و نوشتن خلاق با محتوای عاشورایی شرکت کردند و از اعضای فعال در اجرای نمایش عروسکی تجلیل شد.

نبوی‌نیا در پایان خاطرنشان کرد: آشنایی والدین و دانش‌آموزان با فعالیت‌های کانون و ایجاد فضایی شاد و خلاق از جمله اهداف ویژه‌برنامه‌های هفته ملی کودک بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 12 =