آغاز بکار مرحله استانی بیست و یکمین جشنواره قصه گویی در سنندج

مرحله استانی بیست و یکمین جشنواره قصه گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کردستان امروز یکشنبه با حضور 31 قصه گو آغاز بکار کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کردستان،این جشنواره با موضوع «قصه زندگی من» با رویکرد «خوب زندگی کردن تمرین می خواهد» در دو بخش عمومی و تخصصی  برگزار می شود.

در مرحله شهرستانی  جشنواره قصه گویی ۱20 نفر قصه گو در رده های سنی پدربزرگ ها و مادر بزرگ ها، زنان و مردان و دخترها و پسرها حضور دارند  که 31 نفر از این تعداد به مرحله استانی راه ییدا کرده اند.

قصه گویان پس از رقابت دو روزه ۵ شرکت‌کننده برگزیده را در بخش «مردان و زنان بالای ۱۸ سال» به مرحله منطقه‌ای و ۳ شرکت‌کننده را به‌صورت جداگانه در هر یک از بخش‌های «دختران و پسران ۱۴ تا ۱۸ سال» و «پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها» به مرحله کشوری معرفی می‌کنند.

امسال جشنواره منطقه ای قصه گویی آبان ماه در استان مرکزی و با حضور قصه گویان استان های کرمانشاه، لرستان، قم، مرکزی، ایلام، همدان  و کردستان برگزار خواهد شد.

بخش مقاله نویسی و قصه گویی 90 ثانیه ای و بین الملل در دبیرخانه کشوری داوری خواهند شد.

لازم به ذکر است، مراسم اختتامیه این جشنواره ساعت 16 و 30 دقیقه روز دوشنبه 232 مهر در مجتمع کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سنندج برگزار می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 13 =