کد خبر: 282627
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۵
حضور 2 هزار نفری کودکان مریوانی در جشنواره نقاشی

همزمان با هفته ملی کودک برنامه های متنوعی در سطح شهرستان مریوان از طرف مرکز فرهنگی هنری شماره یک کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان مریوان با همکاری ادارات کمیته ی کودک این شهرستان برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان کردستان، شایسته احمدی مسئول کمیته ی کودک ونوجوان ودبیر کمیته دائمی هفته ی ملی کودک در سطح شهرستان مریوان ضمن اعلام این خبر خاطر نشان کرد که از جمله برنامه های اجرا شده ی این کمیته جشنواره ی بزرگ نقاشی کودکان در پارک شانو ی شهرستان مریوان بود که در مورخ شانزدهم مهرماه وبا مشارکت دوهزار کودک مریوانی برگزار گردید.

این برنامه که با همکاری و همیاری کانون پرورش فکری شماره یک مریوان ،شورا و شهرداری و اداره بهزیستی این شهرستان برگزار گردید بازتاب گسترده ای در سطح شهرستان مریوان داشت .

این گزارش حاکی از آن است که اعضای شورای شهر وشهردار مریوان از ان برنامه بازدید نمودند وجوایزی به کودکان شرکت کننده اهدا کردند .شهردار مریوان نیز به عنوان هدیه به کودکان مریوانی در روز جهانی و هفته ی ملی کودک تجهیز پارکی با عنوان پارک نقاشی جهت جشنواره های دائمی نقاشی به کودکان مریوانی اعطا نمود 

احمدی در ادامه افزود نقاشی های تحویل داده شده به دبیر خانه ی جشنواره ی نقاشی در کانون پس از بررسی جهت نمایشگاهی درنگارخانه ارشاد آماده و مهیا می‌گردد

در ادامه ی این گزارش آمده است از دیگر برنامه های اجراشده هفته می کودک برگزاری برنامه ی پرنده نگری در حاشیه ی زریبار این شهرستان با مشارکت مرکز شماره یک کانون واداره ی محیط زیست بود که هشتاد نفر از کودکان پسر مقطع ابتدایی در آن مشارکت داشتند و به مشاهده ی پرندگان بومی وغیر بومی مهاجردرحاشیه ی دریاچه زریبار این شهرستان پرداختند .

این گزارش حاکی از آن است که در این برنامه سه ساعته کارگاهی راجع به پرندگان بومی منطقه وانواع آن در حاشیه زریبار برای کودکان برگزار گردیدکه در آن 80 دانش آموز پسر مقطع ابتدایی مشارکت داشتند.

از دیگر برنامه های هفته ملی کودک برگزاری نمایشگاه کتاب در محل کانون پرورش فکری کودکان ونوجونان شماره یک مریوان بود که مورد استقبال و بازدید  از دانش آموزان مدارس  بازدید کننده قرار گرفت.

از دیگر برنامه های هفته ملی کودک اجرای ویژه برنامه در مدارس حاشیه ای شهرستان مریوان بود که در این برنامه فعالیت های متنوعی در قالب شعر وداستان و قصه گویی و مسابقه و طنز و نمایش خلاق بود که لحظات شاد ومفرحی را برای دانش آموزان حاشیه شهر فراهم آورد.

از دیگر برنامه های هفته ملی کودک اجرای ویژه برنامه ی روستا برای کودکان روستای جانوره" اسلامدشت " از بخش سرشیو بود که این برنامه ها شامل قصه گویی ،نمایش خلاق ،مسابقه ، دف نوازی و اهدای کتاب به کودکان روستایی بود که این برنامه با همیاری مرکز شماره یک کانون مریوان وسیار روستای شهرستان مریوان واداره ی امور کتابخانه های این شهرستان برای 120نفر از دانش آموزان این روستا برگزار گردید .

از دیگر برنامه های هفته ملی کودک این شهرستان مصاحبه ی رادیوی با مسئول کانون پرورش فکری مریوان واعلام واطلاع رسانی برنامه های هفته ی ملی کودک از طرف رایو مریوان اشاره کرد.

 برگزاری جشن بادبادک ها روز پنج شنبه در دشت کولان وبا حضور کودکان وخانواده های مریوانی از دیگر برنامه های هفته ملی کودک در مریوان بود .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =