از فعالیت‌های ارزشمند کانون، حمایت می‌کنیم

ابوالقاسم پالیزگیر، فرماندار شهرستان ساوجبلاغ از کتابخانه مرکز هشتگرد و نمایشگاه آثار فرهنگی، هنری و ادبی اعضای این مرکز، بازدید و بر ضرورت حمایت از طرح‌ها و ایده‌های خلاق،تاکید کرد .

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون البرز، مریم فلاح نژاد مسئول مرکزهشتگرد، ضمن اعلام این خبر افزود، فرماندار ساوجبلاغ در این دیدار، ضمن اشاره به فعالیت‌های ارزشمند کانون در حوزه کودک ونوجوان، از برنامه‌های اجرا شده در خصوص ترویج فرهنگ و هویت ایرانی، اسلامی ابراز خرسندی کرده و ضمن تقدیر از مربیان این مرکز، ازآثار تولید شده توسط اعضا در بخش‌های مختلف به عنوان آثار هنری ارزشمند، یاد کرده و گفت از این ایده‌های خلاق و نو حمایت کنیم.

 از آن جایی که فعالیت‌های مرکز در شش ماهه اول سال ۱۳۹۷، با موضوع ترویج  کتابخوانی و پرورش تفکر بود، برنامه‌های مرکز که با این محتوا اجرا شده بودند، معرفی شده و توضیحاتی در خصوص فنون و روش‌های اجرا شده ، بیان شد .

پالیزگیر،  هم چنین بر همکاری‌های بیشتر با آموزش و پرورش و صدا و سیما، به منظور معرفی ظرفیت‌های کانون تاکید کرد.

 

    گفتنی است حجت الاسلام یوسفی، مشاور مذهبی فرماندار  و جعفریان، معاون امور اجتماعی فرمانداری ساوجبلاغ، فرماندار این شهرستان را در بازدید از مرکز فرهنگی، هنری کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان در هشتگرد، که صبح روز یکشنبه ۲۲ مهر ماه ۱۳۹۷، انجام شد، همراهی کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =