اردوی رسانه‌ای کانون استان قزوین

در راستای برنامه‌های هفته ملی کودک، اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، یک اردوی رسانه ‌ای برگزار کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، درتاریخ 22 مهر 1397، کانون استان قزوین با حضور شماری از خبرنگاران استان یک اردوی رسانه‌ای برگزار کرد.

در این برنامه که با هدف معرفی بیشتر فعالیت مراکز ثابت و سیار کانون انجام شد، جمعی از خبرنگاران رسانه‌های استان، با همراهی «مژده اروجی» میرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین و شماری از کارشناسان این مجموعه، از مرکز فرهنگی و هنری خاکعلی و یکی از ایستگاه‌های کتابخانه سیار روستایی آبیک واقع در روستای باقرآباد ترک در بخش بشاریات شهرستان آبیک بازدید کردند.

این برنامه با استقبال و حضور موثر مسوولان آبیک همراه شد.«شهرام احمدپور»فرماندار آبیک، «سیروس رجبی» بخشدار بشاریات، «علیرضا انصاری» شهردار خاکعلی و«علیرضا اینانلو»رییس آموزش و پرورش آبیک با حضور در این برنامه، از خدمات فرهنگی، هنری و ادبی کانون به کودکان و نوجوانان این شهرستان قدردانی کردند.

در بخش نخست این برنامه، مهمانان رسانه‌ای کانون با حضور در مرکز فرهنگی و هنری خاکعلی در کنار دانش‌آموزان ابتدایی مدرسه ابتدایی شهید اصغریان به تماشای اجرای فعالیت‌های کانونی برای بچه‌ها نشستند.کارگاه کاردستی، اجرای مجری عروسک، حضور در آسمان نما و توضیح کارشناس نجوم درباره ستارگان از جمله برنامه‌هایی بود که در مرکز خاکعلی انجام شد.

در ادامه مهمانان کانون به روستای باقرآباد ترک واقع در 25 کیلومتری خاکعلی (یکی از ایستگاه‌های کتابخانه سیار روستایی آبیک ) رفتند.

در مدرسه ابتدایی «شهید دکتر باهنر»این روستا، در آغاز 12دانش‌آموز این مدرسه برای مهمانان خود یک نمایش عروسکی اجرا کردند، این برنامه که با سرپرستی مربی کتابخانه سیار روستایی آبیک«فرزاد بیگدلی» اجرا شد با تشویق و ابراز رضایت مسوولان و خبرنگاران مهمان روبرو شد.

در ادامه این بچه‌ها، با حضور در آسمان نمای سیار کانون، با دنیای ستارگان و سیارات منظومه شمسی بیشتر آشنا شدند.

هم‌چنین در این برنامه بانک کشاورزی با اهدای هدیه به دانش‌آموزان با کانون همکاری کرد.

در پایان،مدیرکل کانون با اهدای لوح سپاس و یادبود از معلمان و مدیرانی که با مراکز کانون در این مناطق همکاری می کنند، قدردانی کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =