اعضای مراکز کانون فرزندان ویژه ما هستند

اعضای مراکز کانون پرورش فکری فرزندان ویژه ما هستند زیرا علاوه بر درس خواندن کارهای فوق برنامه هم انجام می‌دهند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانونن پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خراسان شمالی، دکتر محمدرضا خباز استاندار خراسان شمالی، در دیدار اعضای مراکز کانون پرورش فکریجوانان و نوجوانان را آینده سازان کشور توصیف کرد و گفت: تلاش همه ما مسئولان حل مشکلات مرتبط با دانش آموزان است تا آنان با آرامش فکری و روحی به تحصیل و کسب مدارج علمی بپردازند.

نماینده عالی دولت در استان، در این دیدار اظهار داشت: دوران جوانی و نوجوانی بهترین دوران زندگی انسان و دورانی فوق العاده و غیرقابل تکرار است و تاکید بنده به تمامی دانش آموزان در مقاطع مختلف بهره مندی حداکثری و درست از این فرصت زندگی است.
وی با اشاره به دو سنت تغییر پذیر و تغییر ناپذیر خداوندی، ادامه داد: در روش تغییر ناپذیر سرنوشت افراد به دست خودشان است تا با تلاش و کوشش و با علم بر این که انسان موجودی ارزشمند است، بتواند در مسیر کسب عزت و سربلندی گام بردارد.
وی افزود: سرمایه داری واقعی به معنای مال و ثروت فراوان نیست چرا که این نوع سرمایه و عزت زودگذر است بنابراین انسان باید با بهره مندی از قدرت تفکر و عقل خود بتواند به عزت واقعی دست یابد و تاکید دارم عزت انسان تبعی است و به تلاش او بستگی دارد.
استاندار خراسان شمالی خطاب به دانش آموزان حاضر در جمع تاکید کرد: تحصیل و مطالعه شما نباید فقط برای کسب نمره بلکه باید در راستای افزایش تفکر و درک باشد و بنده باور دارم با توجه به این که دانش آموزان عضو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به انجام کارهای فوق العاده و غیردرسی نیز می پردازند، در آینده می توانند از نظر فکر و اندیشه نسبت به همسالان خود از پختگی عقلانی بیشتری برخوردار باشند.

منیر صادقی، مدیر کل کانون پرورش فکری هم در با اشاره به تعداد مراکز کانون و فعالیت‌های انجام شده در این کتابخانه‌های کانون، عنوان کرد: طی سال‌های اخیر سرانه فضای کانون استان رشد خوبی داشت و دانش اموزان زیادی توانستند زیر چتر فعالیت‌های کانون قرار بگیرند.

وی با بیان اینکه طی شش ماه گذشته 24 هزار جلد کتاب در کتابخانه‌های کانون به امانت داده شده است، ادامه داد: در حال حاضر 9 هزار نفر از دانش آموزان استان عضو مراکز کانون استان هستند و صدهزار جلد کتاب هم در این کتابخانه موجود است.
بر اساس این گزارش در این دیدار مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری و مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان شمالی و هم چنین جمعی از اعضای مراکز کانون به بیان گزارش و مشکلات حوزه کودکان و نوجوانان پرداختند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =