برگزیدگان مرحله استانی بیست و یکمین جشنواره بین المللی قصه گویی معرفی شدند

پس از دور روز قصه گویی، داوران جشنواره، راه یافتگان به مرحله منطقه ای بیست و یکمین جشنواره بین المللی قصه گویی را معرفی کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان، با پایان یافتن مرحله استانی بیست و یکمین جشنواره بین المللی قصه گویی، پس از قرائت آراء داوران، ۱۱ نفر به عنوان برگزیدگان این مرحله معرفی شدند.

این جشنواره با حضور ۶۳ نفر در ۳ بخش زنان و مردان، دختر و پسر و پدربزرگ و مادر بزرگ‌ طی روزهای ۲۱ و ۲۲ مهرماه در محل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان برگزار شد که در پایان، ۵ نفر از بخش زنان و مردان، ۳ نفر از بخش دختر و پسر و ۳ نفر از بخش پدر بزرگ و مادر بزرگ جواز حضور در مرحله منطقه ای را که آبان ماه ۹۷ در اردبیل برگزار خواهد شد کسب کردند.

در بخش زنان و مردان، افسانه بازیار از مهاباد، علی اکبر پوررسول از چالدران، سمیرا رحیمی از میاندوآب، توحید اسکندرزاده از نقده و شیدا نصرتی از مهاباد، در بخش دختر و پسر، نارین فرجی از مهاباد، فروزان امینی از مهاباد و فاطمه محمدخانی از ارومیه و در بخش پدربزرگ و مادر بزرگ، زهرا عنبری مقدم از خوی، صبور شریفی از ارومیه و سلطانعلی دریادل از خوی به عنوان برگزیدگان این مرحله معرفی شدند.  

مینا محمدعلیزاده از ارومیه، ثریا پسوه‌ای از مهاباد، غزاله‌ آریانا از ارومیه و معصومه قاسمی از خوی شایسته تقدیر شدند و فریده طباطبایی، مظفر خداوندکار و سمین اخروی لوح سپاس دریافت کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 11 =