جشن کودکان اتباع خارجی در کانون سمنان

جشن ۱۵۰ کودک اتباع خارجی با همکاری جمعیت هلال احمر و کانون پرورش فکری در سمنان برگزار شد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان سمنان، مهدی جمال مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان از برگزاری جشن شاد ویژه ۱۵۰ کودک اتباع در سالن اجتماعات این اداره‌کل خبر داد و گفت: این برنامه با همکاری جمعیت هلال احمر به‌عنوان عضو کارگروه کودک استان در هفته ملی کودک پیش‌بینی و اجرا شد.

جمال با اشاره به شعار این هفته که «آینده را باید ساخت»، کودکان را سرمایه‌های اصلی جامعه برشمرد و گفت: هدف از برنامه‌های کودک‌محور علاوه بر ایجاد نشاط اجتماعی در آنها، بهره‌مندی تمام کودکان از ظرفیت‌ها و فعالیت‌های نهادهای مرتبط با حوزه‌ی کودک است.

مدیرکل کانون استان سمنان ضمن قدردانی از حسن شکرالهی مدیرعامل جمعیت هلال احمر این استان اظهار داشت: هلال احمر با توجه به رسالت خود در هفته ملی کودک کوشید تا نقش مؤثری را به‌عنوان یک سازمان بین‌المللی در رعایت حقوق کودکان و توجه به نیازهای آن‌ها ایفا کند.

وی در ادامه افزود: یکی از مهم‌ترین طرح‌های اجراشده از سوی جمعیت هلال احمر، ویژه‌برنامه‌ی «دست‌های مهربان هلال» بود که کودکان عروسک، اسباب‌بازی، لوازم‌التحریر، کاردستی، کتاب سالم و نقاشی‌های خود را به پایگاه‌ها و شعب هلال‌احمر و یا مهدهای کودک تحویل دادند تا جمعیت هلال ‌احمر آن‌ها را به دست افراد کم برخوردار برساند.

گفتنی است؛ اجرای موسیقی، نمایش، همخوانی سرود، مسابقه، دکلمه‌خوانی، هم‌نوازی موسیقی و اهدای جوایز از برنامه‌های این جشن بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =