برگزیدگان استانی جشنواره قصه‌گویی استان همدان معرفی شدند

برگزیدگان بیست و یکمین جشنواره بین المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان معرفی شدند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان همدان، برگزیدگان بیست و یکمین جشنواره بین المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان با حضور سید محمد رضا جوادی مدیر کل کانون استان همدان و جمعی از کارکنان کانون استان در مرکز شماره دو همدان معرفی شدند.

جوادی در این مراسم با بیان اینکه در هفته ملی کودک کانون استان مسوولیت دبیرخانه را عهده‌دار بود با هماهنگی صورت گرفته بیش از 420 عنوان برنامه با همکاری ادارات، سازمان‌ها و سایر دستگاه‌ها برای این قشر مهم از جامعه انجام شد.

مدیر کل کانون استان در ادامه با تشکر از مربیان حاضر در جشنواره قصه‌گویی؛ قص‌گویی را یکی از فعالیت‌های مهم مربیان در سطح مراکز نام برد و افزود: امیدواریم با برگزاری این جشنواره‌ها بر توان مربیان برای ارائه خدمت به کودکان و نوجوانان افزوده شود.

زهرا رضوی معاون فرهنگی کانون استان، مریم شریف زاده مربی مسول فرهنگی و الهام خانجانی مربی فرهنگی هیات داوران بیست و یکمین جشنواره بین المللی قصه‌گویی استان همدان برگزیدگان استانی را به شرح ذیل معرفی کردند.

 مرضیه درخشان از شهر همدان با قصه «چاه مکن بهر کسی» مربی هنری، احمد عسگری با قصه« امروز نه یک روز دیگه» مربی سیار روستایی فامنین، بهنام جهانی مربی مسوول مرکز فرسفج با«قصه امین ترین دوست»، سیده زهره تفرشی مربی فرهنگی مرکز  فامنین با قصه «یخی که عاشق خورشید شد»، فروزنده طاووسی از شهر بهار با قصه «ککیلی دوستلار» قصه‌گوی آزاد بعنوان برگزیده معرفی شدند.

در بخش دختران و پسران

مهدیه طالبی از شهر بهارباقصه«مرد جوان و خیاط حیله گر»، یسنا تکمه داش از شهر همدان با قصه «یک مشت و نیم مشت»، فرزانه مرادیاز شهر همدان با قصه «ضحاک» در بخش دختران و پسران ودر بخش پدر بزرگ و مادر بزرگها نیز محمد صالح بیات از شهر فرسفج با قصه«خاله سوسکه»، حسین بوکانی از شهر ملایر با قصه«عیادت» و شهلاچهارده چریکی از شهر همدان  با قصه «شاه صنم غریب» رتبه برتر استانی را به خود اختصاص دادند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 5 =