مهمان تئاتر کوچک کانون شدند

همزمان با هفته ی ملی کودک گروه تئاتر کوچک کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در بیمارستان هاجر نمایش «گل اومد بهار اومد» را اجرا کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان چهار محال و بختیاری: در هفته ملی کودک تئاتر کوچک کانون با نمایش«گل اومد بهار اومد»  به کارگردانی مژده زکریاپور در بخش کودکان بیمارستان هاجر شهرکرد به اجرای نمایش پرداخت.

نمایش«گل اومد بهار اومد»  به کارگردانی مژده زکریاپور برای اولین بار در کشور طی روزهای 17 و 18 مهرماه همزمان با هفته ملی کودک در مناطق محروم استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد که در روز 18 مهرماه این تئاتر برای کودکان بیمارستان هاجر شهرکرد و در بعد از ظهر این روز در موسسه ی امام صادق شهرکرد برای کودکان بی سرپرست اجرا شد.  

ایجاد نشاط میان کودکان بیمار و روحیه بخشی به این قشر و خانواده هایشان، ایجاد عدالت فرهنگی میان کودکان و نوجوانان و... از اهداف اجرای این تئاتر در بیمارستان و موسسات خیریه محسوب می شد.

گفتنی است نمایش های تولید شده در بخش تئاتر کوچک کانون به سرپرستی سید طالب هاشمی خواه به طور متناوب توسط مربیان کتابخانه های سیار روستایی در استان برای کودکان مناطق محروم اجرا می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 5 =