قصه‌گویان برتر کرمانشاهی معرفی شدند

در آیین اختتامیه جشنواره استانی قصه‌گویی در کانون استان کرمانشاه، برگزیدگان بخش‌های مختلف این جشنواره معرفی و مورد تجلیل قرار گرفتند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، در آیین پایانی مسابقه قصه‌گویی در کانون استان کرمانشاه در روز یکشنبه 22 مهرماه 1397 ضمن معرفی برگزیدگان در بخش‌های مختلف، از برگزیدگان با اهدای لوح قدردانی تجلیل شد.

بر همین اساس، هیات داوران بیست و یکمین جشنواره بین‌المللی در مرحله استانی کرمانشاه، پس از بررسی قصه‌ها، آرای خود را به شرح ذیل اعلام کردند.

در بخش پدر بزرگ و مادر بزرگ‌ها: «زهره خیراندیش» از کرمانشاه با «قصه پادشاه و سه دختر»  نفر اول، «زیبا عفتی» از اسلام آباد غرب با قصه «جوان ماهیگیر» نفر دوم، «ملک آرا ترکمان» از کرمانشاه با قصه «مورچه و بوته ی خار» به عنوان نفر سوم برگزیده معرفی شدند.

در بخش مردان و زنان: «رامین رستمی» از کرمانشاه با قصه  «آب که از سر گذشت» نفر اول، «فرانک حیاتی» از اسلام آباد با قصه «کلاغ خنزر پنزری» نفر دوم، «بهشته قطبی» از روانسر با قصه «میمون و موز» نفر سوم، «مهناز افشاری» از قصر شیرین با قصه ی «راز خوشبختی» نفر چهارم، «رحمت غلامی» از کرمانشاه با قصه ی «آبی» نفر پنجم معرفی شدند.

 در بخش دختران و پسران: «فائزه امیری» از کرمانشاه با قصه ی «یک گربه و پنج موش» نفر اول، «نازنین منوچهری» از کرمانشاه باقصه ی «دریا از چشمان تو شروع شد» نفر دوم، «فرانک سعیدی» از کرمانشاه با قصه ی «عصاره ی مهربانی» به عنوان نفرسوم برگزیده تجلیل شدند.

در بخش مردان و زنان «طیبه اسدی» با قصه « قدم یازدهم»،«وحید خواجوی» با قصه « آخرین جنگل»، «قدرت الله کامی پور» با قصه « خاطره» نیز مورد قدردانی قرار گرفتند.

همچنین، «منیژه‌السادات حسینی، وحید خسروی، فرانک گلشن پور» داوری بخش مردان و زنان و پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها را و « فرانک حیاتی، بهشته قطبی، ناهید مصطفایی» داوری بخش کودک و نوجوان مسابقه قصه‌گویی کانون استان کرمانشاه را بر عهده داشتند.

«آذر مشهدی»، از کارشناسان آفرینش های هنری کانون کشور نیز به عنوان ناظر در این جشنواره حضور داشت.

در این مراسم، مسوولین مختلف استانی چون؛ «شریفه حق‌شناس»، مشاور استاندر کرمانشاه، «پریسا محمدی»، معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه، «مهدی عبدالمالکی»، رییس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه، و... حضور داشتند.

نزدیک به 500 نفر در بخش‌های مختلف مسابقه استانی قصه‌گویی به میزبانی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه شرکت کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =