دیدار اعضای مرکز فرهنگی هنری دلیجان با فرماندار

روز سه شنبه هفدهم مهر اعضای مرکز فرهنگی هنری دلیجان با سیامک سلیمانی فرماندار شهرستان دیدار کردند و نظرات و خواسته های خود را در جهت بهبود آینده بیان کردند در این مراسم رییس شورای شهر و رییس آموزش و پرورش حضور داشتند و با اهدای هدیه به اعضا هفته ملی کودک را تبریک گفتند.

به مناسبت هفته ملی کودک مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان  شهرستان دلیجان از روزهای آغازین میزبان دانش آموزان ، اعضا و  کودکان و نوگلان مهد کودک های شهرستان بودند   و با اجرای کارگاه های سفالگری ، نقاشی ، خوشنویسی ، کاردستی و قصه گویی  ، نمایش فیلم هفته ملی کودک را گرامی داشتند.

روز دوشنبه شانزدهم مهرهم زمان با روز جهانی کودک جشن با شکوهی در مرکزفرهنگی هنری دلیجان با همکاری ادارات و نهادهای شهرستان   فرمانداری ، شهرداری ، آموزش و پرورش ، بهزیستی ، نیروی انتظامی برگزار شد. برنامه های شاد  قصه ، نمایش ، مسابقه وتوسط مربیان اجرا ودر آغاز برنامه راهپیمایی با همراهی کودکان  و شعار آینده را باید ساخت برگزار شد و در محوطه کانون بازی های گروهی برگزار شد در ادامه همکاران  نیروی انتظامی در رابطه با رعایت قوانین و مقررات و رعایت نکات  ایمنی در رفت و آمدصحبت کرده و نکات ارزنده ای را بیان کردند . 

 سه شنبه هفدهم مهر و درچهارمین روز از  هفته ملی کودک  60 نفر از اعضا دختر و پسر مرکز همراه مربیان کانون  و معلمان و مدیران مدارس  دیداری صمیمانه ای با فرماندار شهرستان دلیجان ، شهردار، ریس شورای شهرو مدیر آموزش و پرورش داشتند اعضا  درخواست های خود را حضوری بیان کردند و مسئولین نیز با گوش دل نظرات و پیشنهادات اعضا را شنیدو با اهدای هدیه هفته ملی کودک را به اعضا تبریک گفتند.

از برنامه های ویژه این هفته حضور توان جویان مدرسه باغچه بان و مرکز معلولین بالای 14 سال سمانه دوهک در مرکز بود

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 12 =