کد خبر: 282675
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۵
بازدید 865
تکریم از سالمندان در مرکز فرهنگی هنری خنجین

در تاریخ نهم مهر مرکزفرهنگی هنری خنجین با همکاری اداره بهزیستی و کمیته امداد امام (ره) از والدین اعضا و تعدادی از سالمندان شهر خنجین تجلیل شد در این مراسم معاونت فرمانداری فراهان،بخشدار،شهردار،اعضای شورای شهرحضور داشتند.

سالمندی دوره کمال ، پختگی ، بردباری ، خردمندی ، شکیبائی و صلابت است. سالمندی بلندای زندگی هر انسان است ، که با کوله‌باری از تجربه‌ می‌توان به گذشته ، حال و آینده نگریست. سالمندی پدیده‌ای است با جنبه‌های مختلف زیستی، روانی و اجتماعی؛ شاید فردی که از لحاظ زیستی و جسمی در شرایط سالمندی قرار دارد،‌ از جنبه‌های روان شناختی از بسیاری از افراد همسن خود جوان تر و با نشاط تر باشد ، امروزه ‌با توجه به پیشرفت علم و دانش و بهبود شرایط بهداشتی ،‌ درمانی ، ‌اقتصادی ، ‌اجتماعی و فرهنگی در بسیاری از کشورهای دنیا ، سن امید به زندگی افزایش یافته است و این روند روبه رشد همچنان ادامه دارد.

به همین مناسبت مورخ نهم مهر درمرکزفرهنگی هنری خنجین با همکاری اداره بهزیستی و کمیته امداد امام (ره) از والدین اعضا و تعدادی از سالمندان شهر خنجین تجلیل شد در این مراسم معاونت فرمانداری فراهان،بخشدار،شهردار،اعضای شورای شهرحضور داشتند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =