صبحانه سلامت در هفته ملی کودک

هم زمان با هفته ملی کودک در مرکزفرهنگی هنری زاویه با حضور کارشناسان شبکه بهداشت، مسابقه نقاشی برگزار شد در این برنامه کارشناسان درمورد خواص تخم مرغ با دانش آموزان صحبت کردند و با یک صبحانه سالم و هدایای کوچکی از بچه ها پذیرایی انجام شد. در حاشیه این مراسم امام جمعه شهر زاویه،نمایندگان فرمانداری،شهرداری،شورا،بهزیستی و شبکه بهداشت از نمایشگاه آثاراعضاء دیدن کردند و با دانش آموزان گفتگوی کوتاه و صمیمانه ای داشتند.

در ادامه مربی مسئول مرکز به همراه مسئولین برای بازدید از خانواده یکی از کودکان کم توان جسمی،حرکتی و ذهنی به شهر پرندک رفتند و با تقدیم هدیه ایهفته ملی کودک را به این عزیز تبریک گفتند.

در روزهفدهم مهر با حضور دانش آموزان پسر کلاس پنجم و ششم مدرسه شهدا درمرکز فرهنگی هنری زاویه،تابلوهای تبریک هفته ملی کودک ساخته شد و به مناسبت روز کودک،رسانه و ارتباطات کارشناسان نیروی انتظامی برای دانش آموزان و مادرانشان به صورت جداگانه کارگاه آموزشی و پیشگیری از آسیب های اجتماعی و ارتباطات ناسالم فضاهای مجازی و سوء استفاده های افراد سودجو برگزار کردند و به همراه سایرمسئولین شهری از نمایشگاه آثار اعضاء بازدید کردند.

در روز کودک،صلح،بازی و نشاط بازی های فکری مرکز و وسایل نقاشی ،کاغذ و مقوای رنگی بر روی میزها چیده شد تا بچه ها هر کدام را دوست دارند انتخاب کرده و انجام دهند.سپس فیلم دیدند،از نمایشگاه دیدن کردند،کارگروهی انجام دادند،نقاشی کشیدند و با حضور اعضاء شورای شهر هدایایی به رسم یادبود به آنها اهدا شد.

روز کودک محیط زیست و میراث فرهنگی،با حضور دانش آموزان پایه سوم مدرسه میثم درمرکز، کارشناسان اداره حفاظت از محیط زیست برای آنها درمورد محیط زیست،حیوانات و حفاظت از هردو موهبت الهی صحبت کردند و به پرسش های دانش آموزان پاسخ دادندو  مسابقه نقاشی با موضوع محیط زیست میان بچه ها برگزار کردند.

در ادامه برنامه ها مسابقه فوتبال دستی میان اعضاء برگزار شد.60دانش آموز دراین مسابقه شرکت داشتند رئیس اداره ورزش و جوانان ، رئیس  اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان میهمان ویژه این برنامه بودند که در آخر مسابقه از نمایشگاه آثار اعضاء دیدن کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 7 =