مسابقه‌های قصه گویی فرصتی برای نشان دادن جایگاه کانون است

ناظر بیستمین جشنواره قصه گویی گفت: برگزاری جشنواره ها و مسابقه های قصه گویی فرصتی برای نشان دادن اهمیت و جایگاه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است و آن چه در این استان هرمزگان کاملا مشهود بود حضور همه گروه های سنی در این جشنواره است.

بهناز علیشیری در گفت و گو با روابط عمومی کانون هرمزگان، ضمن قدردانی از تلاش های کانون پرورش فکری استان هرمزگان، افزود: نگاه و رویکرد جشنواره امسال در این استان به خوبی توجه و رعایت شده است.

وی یکی از ویژگی های ممتاز جشنواره قصه گویی حضور پدربزرگ ها و مادربزرگ ها عنوان کرد و بیان داشت: ویژگی های ممتاز جشنواره امسال حضور خانواده‌های اعضای کانون برای امر قصه گویی است که این خود زمینه‌ای  برای فعال تر شدن و همکاری بیشتر خانواده ها با کانون خواهد بود.

ناظر بیستمین جشنواره قصه گویی جشنواره قصه‌گویی در استان هرمزگان را مثبت ارزیابی کرد و گفت: فراهم کردن این شرایط نشان از تلاش های شبانه روزی است که در مجموعه کانون این استان انجام شده است.

علیشیری برگزاری مسابقه های حاشیه ای و ساختن قصه های کوتاه از سوی شرکت کنندگان در جشنواره را نوعی پرورش خلاقیت پردازی در کودکان دانست و افزود: این کار یکی از نکات برجسته در کانون پرورش فکری کودکان هرمزگان بود.

وی اظهار کرد: همکاری و حضور ناظر در این جشنواره را بیشتر قدردانی از تلاش های مجموعه کارشناسان و مدیریت کانون ها پرورش فکری کودکان در استان هاست.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 13 =