کد خبر: 282700
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۸
بازدید 841
برگزاری ویژه‌برنامه هفته ملی کودک در کانون زبان رشت

به مناسبت هفته ملی کودک، ویژه‌برنامه‌ی «نوای صلح» با حضور اولیا و زبان آموزان واحد کودک کانون زبان شهر رشت برگزارشد.

به‌گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان گیلان، این ویژه‌برنامه هم‌زمان با آغاز فعالیت مرکز جدید واحد کودک کانون زبان رشت و با حضور بیش از ۱۵۰ زبان آموز و خانواده‌های آنان صورت‌گرفت.

مدیرکل کانون استان گیلان در آغاز این برنامه پیرامون حقوق کودک و اهمیت توجه به نیازها و خواسته‌های این نسل سخن‌گفت و فضاهای مناسب فرهنگی را شایسته کودکان، نوجوانان و خانواده‌ها گیلانی دانست.

اسفندیارضیائی، مدیرکل کانون استان گیلان

اسفندیارضیائی در ادامه به نقش کانون در کشف و جهت دهی‌به توان‌مندی‌های مخاطبان پرداخت و ضمن تبریک هفته ملی کودک، از حاضران برای حضور در فعالیت‌های مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری نیز دعوت‌کرد.

مدیر کانون زبان استان گیلان هم ضمن خوش‌آمدگویی به حاضران، حضوردر فضای آموزشی زیبا، پاکیزه و ایمن را حق کودکان ارزیابی‌کرد و ضمن مهم‌توصیف‌کردن فراگیری زبان گفت: زبان‌آموزی ازمهارت‌های زندگی و نیاز امروز آینده‌سازان محسوب‌می‌شود.

خدیجه تقی پور، مدیرکانون زبان استان گیلان

خدیجه تقی‌پور هم‌چنین اولیای زبان‌آموزان را کودکان دیروز خواند و همراهی آنان با فعالیت‌های کانون پرورش فکری و کانون زبان را بسترساز رویدادهای مثبت دانست.

ادامه‌بخش برنامه‌های این روز نیز اجرای نمایش عروسکی و مسابقه حضوری، شعرخوانی گروهی و هم‌چنین قصه‌گویی با عنوان عروسی سیب خانم (مراسم آیینی) و اجرای نمایش خلاقانه‌ی «پسر کوچولوی زبان آموز» از سوی مربیان فرهنگی و هنری  کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بود.

برپایه این گزارش، خوانش  بیانیه حقوق کودک توسط معنا شفیع‌پور، از زبان آموزان کانون زبان رشت دیگر بخش این برنامه شاد و صمیمی به‌شمارمی‌رفت.

گفتنی است، ویژه‌برنامه‌های هفته ملی کودک از ۱۴ تا ۲۰ مهرماه و با شعار «آینده را باید ساخت» در سراسر کشور برگزارشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 4 =