مرحله استانی جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی در اهواز برگزار می‌شود

مرحله استانی بیست و یکمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی استان خوزستان، روزهای 25 و 26 مهرماه به میزبانی شهرستان اهواز برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی کانون خوزستان، مرحله استانی بیست و یکمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی خوزستان در حالی طی دو روز در مرکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره یک اهواز برگزار خواهد شد که 23 قصه‌گو از شهرهای مختلف استان با یکدیگر رقابت خواهند کرد.

در این مرحله از جشنواره، قصه‌گویان شهرهای اهواز، اندیمشک، امیدیه، آبادان، آغاجاری، بهبهان و هندیجان حضور دارند و قصه‌های خود در دو بخش «دختران و پسران (۱۴ تا ۱۸ سال)»، «زنان و مردان (۱۸ سال به بالا)» روایت می‌کنند.

بر اساس این گزارش مهدی آرایی، لیلا قنواتی فرد و لیلا رحمانیان مسئولیت داوری مرحله استانی جشنواره قصه‌گویی استان خوزستان را به عهده دارند.

گفتنی است: محور موضوعی این دوره از جشنواره «قصه زندگی من (زندگی بهتر، غم و شادی)»  است و قصه‌گویان در حوزه تکنیکی به دو شیوه «قصه‌گویی سنتی» (کلاسیک) شامل قصه‌گویی به شیوه‌ی روایتگری بدون ابزار و «قصه‌گویی خلاق» با استفاده از ابزار، امکانات دیداری و شنیداری و قصه‌های خود را در مرحله استانی بیست و یکمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی در استان خوزستان بازگو خواهند کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =