برگزاری ایستگاه فرهنگی هنری کانون خراسان جنوبی در نمایشگاه «از حرا تا حرم»

کانون پرروش فکری خراسان جنوبی با برپایی ایستگاه فرهنگی هنری در محل نمایشگاه « از حرا تا حرم» از 20 مهر 97 به مدت یک هفته پذیرای حضور کودکان بازدید کننده از نمایشگاه است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان خراسان جنوبی، ایستگاه فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در محل نمایشگاه از حرا تا حرم در حال برگزاری است.

محمد مهدی مروج الشریعه استاندار خراسان جنوبی و جمعی از مسئولان استانی با حضور در این نمایشگاه ضمن بازدید از این نمایشگاه در ایستگاه فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری استان  حضور یافتند و از آثار اعضای کانون استان در جشنواره رضوی بازدید کردند.

در این ایستگاه فرهنگی و هنری فعالیت‌های  شامل کاردستی، قصه گویی و نقاشی و ... با موضوع ایثار و شهادت اجرا می‌شود. هم‌چنین در این غرفه آثار منتخب اعضای کانون پرورش فکری استان خراسان جنوبی در جشنواره رضوی به نمایش گذاشته شده است که کودکان و نوجوانان علاقه‌مند می‌توانند با حضور در این غرفه‌ از فعالیت‌های آن بهره‌مند شوند.

گفتنی است ایستگاه فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی از ساعت 18 تا 21 20  تا 27 مهرماه جاری برای بازدید علاقه‌مندان دایر خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 15 =