معرفی قصه‌گویان صبح روز اول مرحله استانی مسابقه قصه گویی خراسان جنوبی

صبح آغازین روز مرحله استانی بیست و یکمین مسابقه بین‌المللی قصه‌گویی در کانون خراسان جنوبی، 12 قصه‌گو به روایت قصه هایشان می‌پردازند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان خراسان جنوبی، در صبح آغازین روز مرحله استانی بیست و یکمین مسابقه بین‌المللی قصه گویی، روز چهارشنبه 25 مهر ماه 1397، در مرکز فرهنگی هنری شماره یک و فراگیر بیرجند 12 قصه‌گو به روایت قصه‌هایشان می‌پردازند.

بر این اساس، بی بی راضیه حسینی از مرکز فرهنگی و هنری شماره یک و فراگیر بیرجند قصه‌ی «ماشین مشتی ممدلی»، معصومه کاظمی از مرکز شماره سه بیرجند قصه‌ی «گلچهره»، محبوبه شواکندی از مرکز شماره 2 بیرجند قصه‌ی «هیس بی هیس»، مرضیه فکری از مرکز شماره 2 بیرجند قصه «خانم کوچیک» و طاهره شباب از مرکز شماره یک و فراگیر بیرجند قصه‌ی «پیراهن بی بی نازنین» آغازگر این رویداد فرهنگی خواهند بود.

 در ادامه کاظم افضلی از کتاب‌خانه سیار شهری بیرجند قصه‌ی «قصه فروش»، طاهره رستمی و عاطفه افروز از مرکز سربیشه قصه‌ی «‌چهل چشمه» و «‌گنجشک و امام رضا(ع)»، کبری برزگانی و عاطفه اکبری از مرکز شماره یک و فراگیر بیرجند قصه‌ی«درغگو» و « خانه پر سر و صدا»، امیر حسین مدنی از مرکز شماره یک و فراگیر بیرجند قصه‌ی «دختر یتیم و زن بدجنس» و فاطمه خسروی محمد سلطان از مرکز شماره یک و فراگیر بیرجند قصه‌ی‌ « غول بیابونی»  را برای  شرکت کنندگان در این مسابقه روایت می‌کنند.

مرحله استانی بیست و یکمین مسابقه بین المللی قصه گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی طی روزهای 25 و 26 مهر ماه 1397  در بیرجند برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =