مرحله استانی بیست و یکمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی در اهواز آغاز شد

مرحله استانی بیست و یکمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی در استان خوزستان صبح امروز 25 مهرماه، در سالن آمفی‌تئاتر مرکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره یک شهرستان اهواز آغاز به کار کرد.

به گزارش روابط عمومی کانون خوزستان، 23 قصه گوی برتر استان خوزستان روایت قصه‌های خود را در حضور هیأت داوران، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان، جمعی از کارکنان و مربیان کانون و دانش آموزان اهوازی آغاز کردند.

 در روز نخست و اجرای صبح این جشنواره، زهرا شوشتری با قصه «درخت غرغرو»، مونا سبحانی خالص با قصه‌ی «عبدل مای»، ندا شنبدی با قصه «کسی شبیه ماه»، زهره رضازاده با قصه «شوکا گوزن کوچولو»، نیوشا آریا راد با قصه «کوچک بزرگ‌ترین سیب دنیا»، لیلا زکی با قصه «هدیه روز مادر» و مرجان نوروزی با قصه «نسل هر چی» همگی از اهواز روایت گر قصه‌های خود خواهند بود.

در ادامه نیز آسیه رحمتی، سمیه قلاوند و فهیمه سروندی هر سه از شهرستان اندیمشک، به ترتیب قصه‌های «زیباترین هدیه دنیا»، «قطاری پر از آرامش» و «جزیره هزار قصه» را روایت خواهند کرد.

پایان‌بخش اجرای صبح نخستین مرحله استانی بیست و یکمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی در استان خوزستان فاطمه رشیدی از شهرستان اهواز است که قصه‌ی «تعبیر باران» را بازگو می‌کند.

در نوبت عصر نخستین مرحله استانی بیست و یکمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی خوزستان نیز با حضور مهدی آرایی مدرس قصه‌گویی کارگاه آموزشی با همین عنوان برگزار خواهد شد.

گفتنی است: مرحله استانی بیست و یکمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی خوزستان صبح امروز با حضور 23 قصه‌گو برتر استان از شهرهای اهواز، اندیمشک، امیدیه، آبادان، آغاجاری، بهبهان و هندیجان در کلان‌شهر اهواز آغاز شده است و تا 26 مهرماه ادامه خواهد داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 11 =