بیست‌ویکمین مسابقه‌ی بین‌المللی قصه‌گویی(مرحله‌ی استانی) در کانون پرورش فکری سیستان و بلوچستان

بیست‌ویکمین مسابقه‌ی قصه‌گویی بین‌المللی(مرحله‌ی استانی) با حضور برگزیدگان مرحله‌ی کتاب‌خانه‌ای در کانون پرورش فکری استان سیستان و بلوچستان برگزار می‌شود

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون سیستان و بلوچستان، بیست‌ویکمین مسابقه‌ی قصه‌گویی مرحله‌ی استانی در کانون استان برگزار می‌شود.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان ضمن اعلام این خبر گفت: شهریورماه سال جاری فراخوان این مسابقه در سه بخش عمومی(قصه‌های ۹۰ ثانیه‌ای)، تخصصی(کلاسیک و خلاق) و علمی(مقاله) ویژه‌ی مربیان، اعضا، پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها و شرکت‌کنندگان آزاد به مراکز فرهنگی‌هنری و دیگر نهادها ارسال شد.

معصومه هادی از استقبال از بخش قصه‌های ۹۰ ثانیه‌ای را اتفاق مهم این دوره عنوان کرد و گفت: قصه‌های ۹۰ ثانیه‌ای اتفاق جذاب و تازه‌ای در این دوره است که مورد توجه مربیان، اعضا و شرکت کنندگان آزاد قرار گرفت که آثار این بخش از مسابقه برای داوری به دبیرخانه‌ی مرکزی در تهران ارسال شده است.

دبیر بیست‌ویکمین مسابقه‌ی قصه‌گویی استانی در ادامه از حضور ۱۶ قصه‌گو در مرحله‌ی پایانی خبرداد و افزود: راه‌یافتگان به مرحله‌ی پایانی در روزهای ۲۶ و ۲۷ مهرماه در سالن سینمای مجتمع با یک‌دیگر رقابت می‌کنند و برگزیدگان به مرحله‌ی منطقه‌ای راه پیدا خواهند کرد.

هادی در پایان با بیان این نکته که «قصه ابزاری مناسب جهت انتقال ارزش‌ها و مفاهیم انسانی به نسل آینده است» عنوان کرد: قصه پروازی بلند است در فضای گذشته، حال و آینده، که قصه‌گو با بال‌های علم و عاطفه در ارایه‌ی آن اعجاز می‌کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =