ادامه مرحله استانی  قصه گویی  در کانون خراسان جنوبی با  نه قصه

مرحله استانی بیست و یکمین مسابقه بین‌المللی قصه گویی در خراسان جنوبی با روایت 9 قصه توسط 9 قصه‌گو، بعدازظهر نخستین روز از برگزاری این مسابقه در بیرجند ادامه دارد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل استان خراسان جنوبی، بیست‌ ویکمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی در مرحله استانی آن در کانون استان از صبح امروز 25 مهرماه 1397 آغاز شده است و

9 قصه‌گو از مجموع 30 قصه‌گوی این مسابقه در نوبت عصر قصه‌هایشان را روایت می‌کنند.

رحمت ا... هاشم زهی از کتاب‌خانه سیار روستایی نهبندان  با قصه‌ی «پسران تشمال»، مریم فرخ فال از مرکز نهبندان با قصه‌ی «پادشاه و چوپان جوان»، سپیده سادات هاشمی، منیره سادات صدیقی و فاطمه اخباری از مرکز قاین به ترتیب با قصه‌های «شمع های جادویی»، «زال و سیمرغ» و « رستم و اشکبوس» به قصه گویی می‌پردازند.

هم‌چنین زهرا سخنران، ریحانه شازهی، ریحانه طالبی و ساجده سخنی از مرکز شماره یک ومرکز شماره دو بیرجند به ترتیب قصه‌های «خشم قلمبه»، «اون بالا بالاها این پایین پایین»، «دانا دل» و «چهار فصل» را بعداظهر امروز چهارشنبه 25 مهرماه بیان می‌کنند.

گفتنی است مراسم اختتامیه این جشنواره با معرفی برگزیدگان مرحله استانی ساعت 12 ظهر روز 26 مهرماه در محل مرکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره یک بیرجند برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =