کانون گیلان درجمع دستگاه‌های برترحوزه اوقات فراغت قرارگرفت

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان به عنوان دستگاه برتر در حوزه‌ی اوقات فراغت انتخاب‌شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان گیلان، آیین تجلیل از برترین‌های طرح اوقات فراغت استان درحالی برگزارشد که اسفندیارضیائی، مدیر کل کانون گیلان تندیس اهدایی اداره کل ورزش و جوانان را به‌پاس تلاش‌های ارزش‌مند این مجموعه‌ی فرهنگی درغنی‌سازی اوقات فراغت  کودکان و نوجوانان دریافت‌کرد.

برپایه این گزارش، مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان گیلان در این آیین که هم زمان با هفته تربیت بدنی و ورزش و با حضور جمعی از مسوولان، مدیران دستگاه‌های اجرایی  و نمایندگان گروه‌های مردم نهاد فعال در زمینه غنی‌سازی اوقات فراغت صورت‌گرفت، به اهمیت فعالیت در این زمینه اشاره و با تبیین این موضوع که منظور از اوقات فراغت، وقت‌های خارج از مشغله‌های کاری است، از تلاش هدف‌مند مجموعه های فعال در این زمینه قدردانی‌کرد.

مریم بخشی، مدیر کل ورزش و جوانان استان گیلان

مریم بخشی هم‌چنین به امنیت و آرامش کشور درسایه رشادت‌های شهیدان اشاره و ابرازامیدواری کرد که شاهد روند رو به رشد استان درهمه زمینه‌ها باشیم.

براساس این گزارش، هنرنمایی ورزشکاران ورزش باستانی، پخش کلیپ فعالیت‌های دستگاه‌های برتر در حوزه اوقات فراغت، هنرنمایی مصطفی احمدی، هنرمند جوان گیلانی و بازدید از نمایشگاه توان‌مندی‌های استان در زمینه غنی‌سازی وقت‌های آزاد، از دیگر برنامه‌های این مراسم بود که صبح امروز در سالن یادگارامام خمینی(ره) شهر رشت صورت‌گرفت.

گفتنی است، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان ضمن آماده‌سازی کلیپ،  ارایه‌ی گزارش‌ تصویری و آماری از فعالیت‌های ۶ ماهه‌ی نخست سال ۱۳۹۷ بخشی از توان‌مندی‌های خود را در زمینه غنی‌سازی اوقات فراغت کودکان و نوجوانان ایران اسلامی به‌تصویرکشید.  

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 7 =