نه قصه‌گو، راویان قصه‌های  روز دوم مسابقه  استانی قصه‌گویی در کانون خراسان جنوبی

با آغاز دومین روز از برگزاری مرحله استانی بیست و یکمین جشنواره قصه‌گویی در خراسان جنوبی، 9 قصه‌گو داستان‌های خود را برای کودکان و نوجوانان بازگو می‌کنند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان خراسان جنوبی، قصه‌های دومین روز برگزاری مرحله استانی بیست و یکمین جشنواره قصه‌گویی با اجرای قصه «چگونه ستارگان به آسمان آمدند» توسط محمد صفاری مهربان از کتاب‌خانه سیار روستایی طبس آغاز می‌شود و سیده ملیحه قریشی زادگان از مرکز شماره یک طبس، معصومه جلالیان از مرکز شماره 2 طبس، نرگس غنچه و فاطمه ترشیزی از مرکز بشرویه به ترتیب داستان‌های «طب جادویی»، «سرزمین قصه‌ها و افسانه‌ها» و «سیب و خرگوش» را اجرا خواهند کرد.

در ادامه مرضیه چاقو ساز از مرکز سرایان با قصه «کلوچه‌های خدا»، محبوبه نیازی از مرکز فردوس یا قصه «برکه دوستی»، علیرضا حسین نیا از مرکز سرایان با قصه «رستم و سهراب» و راضیه افشاری از مرکز فردوس با قصه «چرا نمی‌توانم پرواز کنم» روایت‌گر داستان‌های خود برای کودکان و نوجوانان می‌شوند.

مراسم اختتامیه و انتخاب برگزیدگان این جشنواره پنج‌شنبه 26 مهرماه ساعت 12 ظهر در محل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره یک و فراگیر بیرجند برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =