هنرنمایی عروسک‌ها در کرمانشاه

در ویژه‌برنامه «شادپیمایی عروسک‌ها» که به مناسبت ماه ربیع‌الاول در استان کرمانشاه انجام می‌شود، گروههای نمایشی مختلفی از سراسر کشور در شهرهای؛ کرمانشاه، ثلاث‌باباجانی و سرپل‌ذهاب به اجرای برنامه می‌پردازند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، ویژه‌برنامه شادپیمایی عروسک‌ها به همت اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه برگزار می‌شود.

«مهناز فتاحی»، مدیرکل کانون پرورش فکری استان کرمانشاه، با اعلام این خبر افزود: برنامه‌ریزی انجام شده این شادپیمایی به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و سالروز وقوع زلزله کرمانشاه بوده و در هفته پایانی آبان‌ماه 1397 برگزار خواهد شد.

فتاحی با بیان اینکه این نخستین شادپیمایی عروسکی در کرمانشاه است، گفت: به منظور برگزاری این شادپیمایی از گروه‌های نمایش عروسکی سراسر کشور دعوت شده که هفته آخر آبان‌ماه به کرمانشاه سفر کنند.

بر همین اساس، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کرمانشاه، با اشاره به اینکه تاکنون گروه‌های نمایشی بسیاری برای حضور در این شادپیمایی اعلام آمادگی کرده‌اند، گفت: این شادپیمایی یک روز در سطح شهر کرمانشاه و یک روز نیز در شهرهای سرپل‌ذهاب و ثلاث‌باباجانی برگزار می‌شود.

فتاحی افزود: در این راستا تعدادی از گروه‌های نمایشی نیز به شهرستان ثلاث باباجانی می‌روند و برای کودکان زلزله زده این منطقه برنامه اجرا می‌کنند.

او همچنین گفت: در صورتی که شادپیمایی عروسکی کرمانشاه با موفقیت برگزار شود، پایگاه دائمی شادپیمایی عروسک‌های کشور به استان کرمانشاه واگذار خواهد شد.

پس از وقوع زلزله 7.3 ریشتری استان کرمانشاه گروه‌های نمایش عروسکی بسیاری از سراسر کشور برای کودکان زلزله‌زده نمایش برگزار کردند.

روز چهارشنبه 25 مهرماه 1397 نیز جلسه‌ای با حضور مدیرکل، کارشناسان کانون استان کرمانشاه و نمایندگان مختلفی از کانون استان‌های همدان، کردستان،... و همچنین نمایندگانی از انجمن نمایش استان کرمانشاه با موضوع برنامه‌ریزی اجرای برنامه شادپیمایی عروسک‌ها در مرکز شماره 2 کرمانشاه برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =