آغاز رقابت 12 قصه‌گو در دومین روز جشنواره قصه‌گویی استان خوزستان

دومین روز برگزاری مرحله استانی بیست و یکمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی در اهواز با رقابت 12 قصه‌گو آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی کانون خوزستان، دومین روز برگزاری مرحله استانی بیست و یکمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی با روایت قصه، بهترین دوست، توسط پریسا سرداری، قصه گوی آبادانی آغاز شد.

در ادامه این جشنواره، سرا مزرعه، پریسا مطویی و فرشته پور نعمتی دیگر قصه‌گویان آبادانی به ترتیب با روایت گر قصه‌های، خانه روی شیشه، کلاغ سفید بره سیاه و قلقلی و آرزوهای بزرگ خواهند بود.

پردیس هاشمی و فریده مرادی هردو از آغاجاری با قصه‌های، خانم کوچیک و سرگذشت ایرج، احمد عبادی، عبدالله شکاری و زینب موسوی هر سه از هندیجان با قصه‌های تاته توره (عمو روباه)، یه تی شلک، و آخرین سبزپوش دیگر قصه‌گویان این جشنواره هستند که به روایت قصه‌های خود خواهند پرداخت.

آخرین قصه‌گویان رقابت کننده در این جشنواره نیز فاطمه جوکار با قصه ثمره سیب، نسترن شجاعی با قصه بهای خوبی و فاطمه حسن نسب با قصه لحاف آبی هر سه از شهرستان هستند که داستان قصه‌های خود را در حضور مهدی آرایی، لیلا قنواتی فرد و لیلا رحمانیان داوران مرحله استانی جشنواره قصه‌گویی استان خوزستان روایت خواهند کرد.

گفتنی است: مرحله استانی بیست و یکمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی خوزستان بعدازظهر 26 مهرماه با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان خواهد داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 10 =