۸ عضو کانون استان برنده مسابقه جهانی نامه نگاری شدند

با اعلام اسامی برندگان مسابقه نامه نگاری اتحادیه جهانی پست در میان برگزیدگان، اسامی ۸ عضو کانون آذربایجان‌غربی نیز وجود دارد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان، مراسم تجلیل از برگزیدگان مسابقه نامه نگاری در سالن همایش‌های اداره پست استان برگزار شد.

در مسابقه امسال اتحادیه جهانی پست (UPU) با موضوع " تصور کنید نامه ای هستید که در زمان سفر می کنید " ۱۲۰۰۰ نامه از ایران به دبیرخانه مسابقه ارسال شده بود که از تعداد ۸۸۱ اثر ارسالی از استان آذربایجان‌غربی، ۳۳۴ اثر متعلق به اعضای کانون مراکز سراسر استان بود و با اعلام نتایج نهایی مسابقه، در میان ۱۰۰ برگزیده نهایی، تعداد ۱۰ عضو از آذربایجان غربی و از این تعداد، ۸ نفر از اعضای کانون استان می باشند.

بر این اساس، بنیامین طالبی زاده از مرکز شماره یک ارومیه رتبه ۹، فریده سلطانی آذر از کتابخانه پستی پیرانشهر رتبه ۱۸، محدثه پدر دوست از مرکز شماره یک ارومیه رتبه ۲۰، رضا دودکانلو عضو کتابخانه سیار شهری ارومیه رتبه ۵۶، شیوا نعمتی و زیلان یوسف زاده از کتابخانه سیار روستایی ۳ ارومیه به ترتیب رتبه ۵۷ و ۵۸، فاطمه کریمی و مرجانه عارفی فرد از مرکز سلماس، به ترتیب رتبه ۵۹ و ۶۰ را کسب کردند.

مسابقه نامه نگاری هرسال از سوی اتحادیه جهانی پست (UPU) برگزار می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =