مشارکت کانون  و آستان قدس رضوی استان کرمانشاه  توسعه می‌یابد

در دیدار سرپرست نمایندگی تولیت آستان قدس رضوی و مسئوول سازمان بسیج رسانه در استان کرمانشاه با مدیرکل کانون پرورش فکری استان، بر ضرورت همکاری‌های فرهنگی تاکید شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، در دیدار سرپرست نمایندگی تولیت آستان قدس رضوی در استان کرمانشاه با مدیرکل کانون پرورش فکری استان، کیفیت همکاری‌های مشترک فرهنگی مورد بررسی و گفت و گو قرار گرفت.

در این دیدار که امروز یکشنبه ۲۹ مهرماه ۱۳۹۷ صورت گرفت، "حسن موحد"، سرپرست نمایندگی تولیت آستان قدس رضوی در استان کرمانشاه مسئوول سازمان بسیج رسانه استان، با تشریح فعالیت‌های این نمایندگی، در رابطه با مشارکت برای اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی، هنری و ادبی به بحث و تبادل نظر پرداخت.

سرپرست نمایندگی تولیت آستان قدس رضوی در استان کرمانشاه ضمن تحسین فعالیت‌های کانون پرورش فکری استان کرمانشاه، بر آمادگی این نمایندگی برای انجام کارهای مشترک فرهنگی برای کودکان و نوجوانان تاکید کرد.

موحد همچنین در ادامه گفت: کانون می تواند نسل روبه رشد و نهال‌های انقلاب‌ را باور کند.

مسئوول سازمان بسیج رسانه استان کرمانشاه تصریح کرد: تعامل سازمان بسیج رسانه و کانون پرورش فکری کودکان و در عرصه جبهه فرهنگی میتواند برای نوجوانان منشا خیر بوده و تاثیر خوب و سازنده‌ای برای دو نهاد فرهنگی و همچنین مردم استان داشته باشد.

«مهناز فتاحی»، مدیرکل کانون استان نیز در این دیدار با قدردانی از حضور نماینده تولیت آستان قدس رضوی در کانون، افزود: فعالیت های فرهنگی، هنری  و ادبی بسیاری در مراکز کانون انجام می‌شود. اما، اصل کار کانون؛ تربیت دینی است.

فتاحی در بخشی از این دیدار به تشریح فعالیت‌های کانون در بحث امدادفرهنگی در مناطق زلزله‌زده پرداخت.

همچنین در این دیدار، هدیه‌ای از سوی نماینده تولیت آستان قدس رضوی به فتاحی، بابت تقریظ رهبر انقلاب بر کتاب "فرنگیس" به مدیرکل کانون استان اهدا شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =