کد خبر: 282860
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۷
انتصاب معاون اداری، مالی کانون خراسان رضوی

در حکمی از سوی رضا قمرزاده سرپرست کانون خراسان رضوی، حسنعلی ابویسانی به عنوان معاون اداری- مالی کانون استان منصوب شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی، روز شنبه ۲۸مهرماه ۱۳۹۷ با حضور سیدرضا خاتم‌پور رییس و جمعی از اعضای شورای معاونین آموزش و پرورش ناحیه۱آموزش و پرورش مشهد، اعضای ستادی کانون و مربیان مسوول مراکز شهرستان مشهد، آیین معارفه معاون اداری- مالی کانون برگزار شد.

رضا قمرزاده سرپرست کانون، حضور رییس و معاونان آموزش و پرورش ناحیه۱ مشهد را در مراسم معارفه نشان از روحیه قدردانی و قدرشناسی آنان از زحمات همکار سابقشان دانست و گفت: قدردانی هنری است که در گفتار ساده و در عمل نیاز به یک منش و شاکله شخصیتی ویژه دارد و این ویژگی در جمع همکاران آموزش و پرورش به خوبی مشهود است.

قمرزاده در ادامه حضور حسنعلی ابویسانی معاون اداری و مالی سابق ناحیه۱ آموزش و پرورش را در کانون به فال نیک گرفت و گفت: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان یک دستگاه اوقات فراغتی و سازمان مستقل و صد در صد دولتی است که به وزارت آموزش و پرورش وابسته است و حضور همکاران فرهنگی آموزش و پرورش در جمع خانواده کانون، فرصتی برای ایجاد بسترهای لازم جهت تعامل پویا و ماندگار است.  

ابویسانی معاون اداری و مالی کانون نیز ضمن بیان اهمیت و ضرورت توجه به منابع انسانی، حفظ منابع مالی را بزرگترین رسالت معاونت مالی هر اداره‌ای دانست و گفت: باید راه‌های درآمدزایی برای کانون را بررسی و تقویت کرد و با جلوگیری از هزینه‌های غیرمنطقی، شرایط مناسب‌تری برای همکاران و جامعه مخاطب خود ایجاد کنیم.

در حکم انتصاب معاون اداری، مالی کانون آمده است:

جناب آقای حسنعلی ابویسانی

با عنایت به تعهد، تدّین و تجارب ارزشمند جناب‌عالی در حوزه مدیریت مالی و اداری بدینوسیله، به سمت معاون اداری و مالی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خراسان رضوی منصوب می‌شوید.

امید است در پرتو تلاش و توکل الهی و لطف و عنایت حضرت علی‌ابن موسی‌الرضا(علیه‌السلام) با همراهی و همکاری همه واحدهای کانون به ویژه همکاران محترم حوزه اداری و مالی در انجام وظایف محوله موفق باشید

تعمیق وجدان‌کاری و تحکیم انضباط اداری، برنامه ریزی، نظارت و اتخاذ تدابیر لازم برای بهبود، توسعه و به کارگیری بهینه در حوزه منابع مالی و انسانی، توجه به امور رفاهی، تدوین برنامه میان‌مدت و بلندمدت براساس چشم‌انداز اهداف کانون، توجه به رشد توانایی و تعمیق انگیزه‌های کاری و آموزش کارکنان از جمله انتظارات مطرح شده در این حکم بود.

حسنعلی ابویسانی معاونت هماهنگی، معاونت پشتیبانی و توسعه مدیریت و نایب رییسی ناحیه ۱آموزش و پرورش مشهد، عضویت در شورای‌عالی اوقات فراغت دانش‌آموزی را در کارنامه پیشین خود دارد.

شایان ذکر است جواد نکوزاد پیش از این سرپرستی معاونت اداری و مالی کانون خراسان رضوی را برعهده داشت که از چندی پیش مسوولیت مجموعه کانون زبان استان را برعهده گرفته است.  

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =