کانون پرورش فکری یکی از بازوان توانمند آموزش و پرورش در زمینه مسائل تربیتی است

رشتچی مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان در اختتامیه مرحله استانی جشنواره قصه گویی با اشاره به تعامل سازنده کانون با آموزش و پرورش ، اظهار داشت: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان یکی از بازوان توانمند آموزش و پرورش در زمینه مسائل تربیتی و اوقات فراغت دانش آموزان است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری استان زنجان؛ مدیر کل آموزش و پرورش استان عنوان کرد، قصه و قصه‌گویی یکی از ابزارهای تربیتی است و در آموزش و پرورش در کنار فعالیت‌های آموزشی که برای دانش آموزان صورت می گیرد توجه به مسائل تربیتی در اولویت قرار دارد که در این راستا یکی از بازوان توانمندی که برای آموزش و پرورش انتخاب شده است کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است که هر روز شاهد موفقیت‌ها و تفاوت‌های خوبی نسبت به گذشته در این حوزه هستیم.

مدیرکل دستگاه تعلیم و تربیت استان در ادامه با تقدیر از برنامه‌ها و اقدامات کانون پرورش فکری استان افزود: یکی از برنامه‌های مهمی که با کانون داریم توجه به طرح کانون مدرسه است که دانش آموزان ما از حضور مربیان  و برنامه‌های سازنده و مفید کانون بهره کافی را می برند. که نمونه آن ترویج قصه و قصه‌گویی و کتابخوانی در بین دانش آموزان است.

 این مقام مسوول به توسعه کتابخانه‌های مدارس کم برخوردار و محروم استان اشاره کرد و گفت که تجهیز کتابخانه‌های مدارس مناطق محروم و کم برخوردار از طرح‌های بسیار موفقیت‌آمیز کانون پرورش فکری در استان است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =