راه‌یابی ۶۰ قصه‌گوی برگزیده به مرحله استانی

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی، بیست‌ویکمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون با پایان یافتن مهلت ارسال آثار به مرحله داوری استانی رسید.

نزهت شیخ‌زاده کارشناس فرهنگی و رابط قصه‌گویی کانون در استان در این‌باره گفت: تعداد آثار رسیده به دبیرخانه استانی تا تاریخ ۱۵مهرماه ۱۳۹۷، در بخش قصه‌گویی تخصصی ۲۸۶اثر، در بخش قصه‌گویی ۹۰ثانیه‌ای ۷۴۴ اثر و در بخش علمی ۱۰ مقاله پژوهشی بوده است که از این میان در بخش تخصصی ۶۰ قصه‌گوی برگزیده به مرحله استانی راه خواهند یافت.

این جشنواره با شعار «خوب زندگی کردن تمرین می‌خواهد» فرصتی است تا با روایت قصه‌های زندگی‌مان از موفقیت‌ها بگوییم، از درس‌ها، عبرت‌ها، تلاش‌ها، دوستی‌ها و... از هرآنچه که را » قصه زندگی من» می‌سازد.

نشست تخصصی قصه‌گویی و ارائه مقالات علمی با حضور مربیان و کارشناسان کانون و دانشجویان علاقه‌مند در ۱۹آبان‌ماه برگزار خواهد شد و ۶۰ برگزیده قصه‌گویی در ۲۰ لغایت ۲۲ آبان‌ماه برای صعود به مرحله بعد به رقابت خواهند پرداخت.

سارا امیدوار کارشناس فرهنگی و مدرس نمایش خلاق، علی‌اکبر حلیمی پیشکسوت کانونی و مدرس قصه‌گویی و حمید نوائی لواسانی نویسنده و کارشناس حوزه کتاب در واحد تولید کانون داوری این بخش را برعهده دارند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =