نمایش «ظهر روز دهم» در سینما تئاتر کانون

نمایش «ظهر روز دهم» به کارگردانی و نویسندگی صادق کیانی‌مقدم، از اول آبان‌1397 در سینما تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان روی صحنه می‌رود.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، این نمایش در سه پرده، بخش‌هایی از وقایع کربلا را برای مخاطبان 10 سال به بالا روایت می‌کند.

بر اساس این خبر در نمایش «ظهر روز دهم» طلب آب حضرت سکینه از حضرت عباس(ع) و مبارزه و شهادت ایشان در نبرد حق علیه باطل یکی از پرده‌های نمایش است و وداع امام حسین(ع) مبارزه و شهادت ایشان در پرده‌ی دوم و و قصه‌ی بازماندگان کاروان امام و سختی‌ها و رنج‌های اهل بیت پس از فاجعه کربلا در پرده آخر به نمایش گذاشته می‌شود.

این نمایش پس از تمرین‌ در مرکز آفرینش‌های هنری کانون با حضور بازیگران نوجوان، قرار است از اول تا پنجم آبان در سینما تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در خیابان خالداسلامبولی (وزرا) به روی صحنه برود.

محمد دلکش مشاور هنری کارگردان و تهیه کننده نمایش «ظهر روز دهم» است و هنرمندانی چون هادی ملکی، صادق کیانی‌مقدم، احسان عبداللهی، وانیا مقدم، امید خانی، علیرضا مردعلی، مهدیه یکه‌خانی، مهرنوش تنهایی، زهرا پورعبدالله، کوشا کریم‌خانی، مائده وافی، سجاد گل‌زاده، مهدی عسگری، سیدمحمد سیدیان‌مقدم، علیرضا قادر، نیایش نوروزی، بهاره حقی، زحل موذن، سارا پورعبدالله، شمیلا حیدریان، روژان تیمورتاش، مه‌گل ساسانی، نرگس اختیارپور، آیسان شریعتی، زهرا طالبی، امیرحسین ولی‌زاده، سارا عیوضی، احسان اسدی و ایمان قلیچ‌خانی نیز در این نمایش ایفای نقش می‌کنند.

تمام بازیگران این نمایش به‌جز شبیه‌خوانان امام حسین (ع)، حضرت عباس(ع) و حضرت زینب (س) از نوجوانان هستند.

از دیگر عوامل این نمایش می‌توان به تولید: حسن ابراهیمی، امیر موذن، عکاس و تصویربردار: پرتو جغتائی، نور و صدا: ماشاالله ناصری، حسن یوسفی‌پور، سمعی و بصری: عرفان عبداللهی و زهرا پرسه، لباس و صحنه: شمیلا حیدریان ،گرافیک :حسام سهامی ،مدیر سالن :رضا ارجمندخواه، راهنمای سالن: ابوالفضل کوکبی، دکور: ابوالفضل سخنگو و رضا عبدالوند، روابط عمومی: حامد فرج‌الله اشاره کرد.

نمایش «ظهر روز دهم» هر روز رأس ساعت 18 روی صحنه می‌رود و تماشای این نمایش برای عموم رایگان است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 15 =