«کتاب، کتاب است» در کتاب‌خانه مرجع کانون

مجموعه‌ای از کتاب‌ها و نشریه‌های فارسی و غیرفارسی کتاب‌خانه مرجع کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در قالب نمایشگاهی با عنوان «کتاب، کتاب است» در محل این کتاب‌خانه برپا شده است.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، در این نمایشگاه ٦٩ عنوان کتاب و نشریه به نمایش گذاشته شده که از این میان 21 عنوان کتاب غیرفارسی، 23 عنوان آن فارسی و 25 نشریه‌های فارسی و غیر فارسی است.

بر اساس این گزارش «کتاب بچه‌ها را بزرگ می‌کند»، «این پسر چقدر کتاب می‌خورد!»، «کی از کتاب بد گُنده می‌ترسد؟»، «سگی که کتاب‌ها را دوست داشت»، «شیر کتاب‌خانه»، «Please Bury Mein the Library»، «Wild About Book»، «The white Rovens» و... از جمله آثار به نمایش در آمده در نمایشگاه آبان کتاب‌خانه مرجع کانون است.

گفتنی است کتاب‌خانه مرجع کانون هر ماه منتخبی از آثار فارسی و غیرفارسی خود را با موضوع‌های مختلف در قالب نمایشگاهی در معرض دید علاقه‌مندان قرار می‌دهد.

نمایشگاه ماه آبان به دلیل هم‌زمانی با هفته کتاب و روز کتابدار و بر اساس نام یکی از کتاب‌های به‌نمایش گذاشته شده، «کتاب کتاب است» نام گرفته شده است.

این نمایشگاه از اول تا پایان آبان 1397 روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8 صبح تا 16 در کتاب‌خانه‌ی مرجع کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در خیابان شهید بهشتی، خیابان خالد اسلامبولی، پلاک 24 پذیرای علاقه‌مندان است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =