قصه گویان ایلامی آخرین تلاش خودرا برای موفقیت در جشتواره منطقه ای محک زدند

در آخرین تمرین قصه گویان برگزیده جشنواره قصه گویی استان ایلام ،کارشناسان و داوران ایلامی نکات تازه تری را در راستای آمادگی بیشتر به قصه گویان یادآورشدند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان ایلام ، آخرین تلاش قصه گویان ایلامی  برای حضور  در رقابت منطقه ای با حضور کارشناسان و مسئولین کانون استان ارزیابی شد و داوران و کارشناسان نکات تازه تری را با بازبینی قصه ها و اجرای تازه تر ،به قصه گویان یادآوری کردند.قصه گویان برگزیده استان به زودی مهارت خودرا در قصه گویی با حضور در جشنواره منطقه ای محک می زنند .
چندی پیش در جشنواره استانی قصه گویی کانون استان ایلام  حسنا صندوق ابادی،شیرین کاید خورده ،رویا هواس بیگی،شیرین محمدی ،علیا خسروی ، به عنوان برگزیده معرفی شدند همچنین در بخش اعضای نوجوان صبا بهار پور،حسنا صابری ، فاطمه رحمتی به عنوان برگزیده معرفی شدند و در بخش پدر بزرگ ها و مادر بزرگ ها ، فردوس عباسی به عنوان برگزیده معرفی شد ودر بخش جنبی جشنواره نیز  از پروین حمیلی ، زهرا سیفی ،طیبه کرمیان ،معصومه صید یوسفی و مالک شفیعی تقدیر شد .همچنین از نسرین اکبرزاده ، تارا محمدی ،زهرا شاکرمی نیز در بخش اعضای کانون تقدیر شد .
برگزیدگان استانی این جشنواره در مرحله منطقه ای و پس از آن کشوری و بین المللی توان خودرا در رقابت با سایر هم وطنان قصه گو به داوری جشنواره بین المللی می سپارند.جشنواره بین المللی هم زمان با یلدای سال جاری برگزیدگان خود را معرفی خواهد کرد.
قصه گویی در ایلام به عنوان فعالیتی مهم برای مخاطبین کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان در تمامی مراکز استان اجرا می شود و هر ساله نیز قصه گویانی از ایلام در ردیف برگزیده های جشنواره بین المللی قصه گویی قرار می گیرند که نشان از توانایی ایلامی ها در هنر قصه گویی دارد.
بیست ودو مرکز فرهنگی هنری اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان ایلام در سراسر استان به صورت ثابت ، سیار و پستی برای بچه های ایلامی خدمات فرهنگی ، ادبی ، هنری ،علمی و پژوهشی ارائه می دهند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 16 =